Dames en heren,
Ik heb in HTML een website gemaakt waarin de gebruiker verschillende style sheets kan kiezen en toepassen in de site. Ik heb het al zo ver voor elkaar (ik ben newbie met javascript
) dat ik in een cookie één van de vier stylesheets op kan slaan en dat ik uit het cookie kan uitlezen welke style sheet er gekozen is. Nu komt het probleem: ik wil in elke header van elke pagina op de site een javascriptje laten kijken welke style sheet er geselecteerd is en dat hij deze dan ook daadwerkelijk inlaad.
Dit laatste doet ie dus niet. Het moet per se JavaScript zijn want het mag geen PHP, ASP, CGI of wat ook zijn. Het moet een combinatie zijn van HTML en JavaScript.
Wie helpt mij uit de brand?
(ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is
)
Ik heb in HTML een website gemaakt waarin de gebruiker verschillende style sheets kan kiezen en toepassen in de site. Ik heb het al zo ver voor elkaar (ik ben newbie met javascript
Dit laatste doet ie dus niet. Het moet per se JavaScript zijn want het mag geen PHP, ASP, CGI of wat ook zijn. Het moet een combinatie zijn van HTML en JavaScript.
Wie helpt mij uit de brand?
(ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is