JohnS
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Weet trouwens iemand waar winipcfg is gebleven in Windows XP (en volgens mij ook 2000 maar dat kan ik hier niet controleren)Op maandag 26 november 2001 09:51 schreef hufkes het volgende:
... winipcfg of ipconfig
---
zie BobR13's reply...Op maandag 26 november 2001 09:58 schreef hufkes het volgende:
in 2k staat 'ie ook niet meer standaard nee. geen idee waar 'ie is, al eens op de cd tussen de extra's gezocht? (niet geripte cd bedoel ik dan he)
bij Windows NT en alle opvolgers (incl. XP) zit geen winipcfg maar de commandprompt-tool ipconfig...
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
(Ok, ik had er de /all bij kunnen zetten, maar daar kom je zelf toch ook wel uit, /? doet overal wonderen....)
---
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
JohnS
JohnS
Maar goed, een serienummer kun je waarschijnlijk het beste uitlezen met een tooltje van de maker, dus kijk even op de site van de fabrikant. Of kijk even met pcilist of powerstrip->configuratie of daar iets zinvols uitkomt. Vind je op http://www.entechtaiwan.com
---
Verwijderd
in principe wel, maarruh je kan hem wel veranderen hehe en dus dubbele mac adressen creeren in een netwerk (gaat natuurlijk niet goed)Op maandag 26 november 2001 11:27 schreef hufkes het volgende:
wrom? Wat ik al zei hierboven, het macadres is toch ook uniek, kun je je inventarisatie het makkelijkst op laten lopen, die macadressen zijn namelijk al bij je systeembeheerder bekend
---