Verwijderd
slotje aub dit is niet legaal 
nee geintje
img is volgens mij een image
probeer eens Easy cd creator of Nero of iets dergelijke. Al die klere programma's gebruiken verschillende image extensies
nee geintje
img is volgens mij een image
probeer eens Easy cd creator of Nero of iets dergelijke. Al die klere programma's gebruiken verschillende image extensies
Verwijderd
waarom zou je t willen installen? het spel doet t toch ook wel als je t bestand wegpleurt
download een progje
op www.daemon-tools.com
hier kun je img's laden in je virtuale cd-rom speler.
zo heb je een extra cd-rom speler.
op www.daemon-tools.com
hier kun je img's laden in je virtuale cd-rom speler.
zo heb je een extra cd-rom speler.
De enige 'download-versie' die ik weet heeft een *.BIN + *.CUE file. Als dit in jouw geval ook zo is moet je het met CDRWin op CD zetten. Als het een *.IMG is dan moet je NERO of FIREBURNER gebruiken. Suc6!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
no shit!Op maandag 26 november 2001 09:56 schreef JADAKISS het volgende:
mensen het is een download!
Elect a clown, expect a circus.
hij heeft het vast van edonkey of zo. Daar zitten ze allemaal in .img
Heel vaak is dat dan alleen maar nullen. You're fucked
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Kindjes...
Ik had t probleem ook, installeer ff CDR-Win of Nero, Bij nero kun je de optie BURN IMAGE gebruiken...
Ik had ook t probleem...
Ik had t probleem ook, installeer ff CDR-Win of Nero, Bij nero kun je de optie BURN IMAGE gebruiken...
Ik had ook t probleem...
ik draai de iso met daemon-tools
maar je kunt de img ook laden met daemon-tools.
dan heb je een soort virtuele cd-rom.
dan installeer je het en spelen maar.
enige nadeel is dat je hem nog niet gebrand hebt.
daar moet je nero voor gebruiken.
omdat mijn kopie mislukt was en toch even wou testen of hij wel goed gedowned was heb ik dat tooltje ff gebruikt en ben nu vrolijk aan het spelen. misschien brand ik hem later nog ff.
maar je kunt de img ook laden met daemon-tools.
dan heb je een soort virtuele cd-rom.
dan installeer je het en spelen maar.
enige nadeel is dat je hem nog niet gebrand hebt.
daar moet je nero voor gebruiken.
omdat mijn kopie mislukt was en toch even wou testen of hij wel goed gedowned was heb ik dat tooltje ff gebruikt en ben nu vrolijk aan het spelen. misschien brand ik hem later nog ff.
Erm, niet clone cd? Nahja, voor bin + cue gebruik ik iig fireburner, voor img clone cd geloof ik en voor andere data troep gewoon nero..
dunno
newsflash! Nero kan ook .bin en .cue brandenOp maandag 26 november 2001 11:00 schreef Copyman het volgende:
De enige 'download-versie' die ik weet heeft een *.BIN + *.CUE file. Als dit in jouw geval ook zo is moet je het met CDRWin op CD zetten. Als het een *.IMG is dan moet je NERO of FIREBURNER gebruiken. Suc6!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als je zo knap bent dat je hem op Inet heb kunnen vinden ben je vast wel zo knap dat je kan vinden wat je met je file moet doenOp maandag 26 november 2001 09:56 schreef JADAKISS het volgende:
mensen het is een download!
Exactly my thoughts.Op maandag 26 november 2001 14:59 schreef OProg het volgende:
Als je zo knap bent dat je hem op Inet heb kunnen vinden ben je vast wel zo knap dat je kan vinden wat je met je file moet doen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()