HP Vectra geheugen compatibility

Pagina: 1
Acties:

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 04:18
Voor een kennis van me wil ik wat geheugen bijplaatsen in haar HP Vectra VL 5/75 series 3, maar wat ik ook probeer: 8 MB simms, 16 MB simms, ze worden verkeerd herkend (dubbele grootte) en hij hangt dan bij het booten.
Het is een sneu verhaal: ze is onlangs gescheiden en heeft het niet breed en dan is ze nog genaaid bij de aanschaf van deze pc. En dan wil je er geheugen bijprikken en dan pikt die :r HP dat niet. Ik heb ergens nog een BIOS update gevonden, maar ik ben bang dat dat niet gaat helpen. Heeft er iemand hier ooit een oplossing voor gevonden, of weet welk merk/type geheugen wel werkt?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Toch maar even opgezocht want bios update kan wel degelijk helpen.

http://www.support.vectra.hp.com/vectrasupport/indexes/Driver15.html

effe een quote van de hp site (volg de link. What is a BIOS? Why and how do I flash it?)
the BIOS has been optimized for use with the PC's hardware (it's memory, CD-ROM drive and graphics card).

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 04:18
THANX! Gisteren de godganse dag op de HP site gezeten en niks kunnen vinden en server time-outs gehad. Over frusterend gesproken. Als je zoekt met gericht type dan krijg je nog geen fatsoenlijke zoekresultaten terug.

Verwijderd

Misschien dat die geheugen gevoelig is... Heb hier een Vectra 200MMX... die slikte die 2 extra vikings wel...
Kan nog wel proberen of ie compaq of no name slikt... *smile*