Freecom 4x4x32 van de HCC dagen

Pagina: 1
Acties:

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 11:30
Zijn er nog meer mensen die deze brander gekocht hebben? Ik heb nog geen tijd gehad om hem te testen, ben wel benieuwd na de post over problemen met HP branders van de beurs.
Het schijnt iig een Philips te zijn.

Verwijderd

gekocht? moest je daarvoor betalen dan? hmm ow .......... naja. hcc kaartje er weer uit.........

• The_Greater
  • Laatst online: 02-04 13:34
Zelf heb een externe brander van Philips.
Op die kleine controller die de cd-rom aansluit zitten allemaal Philips chippies op. En hij werkt zo wel op de software van Philips en Freecom.
Hoewel dat bijde proggies het zelfde uitzien!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• weertenaar
Hij leest iig wel al, het branden heb ik nog niet kunnen testen, maar gelukkig dus geen volledige miskoop. Heeft niemand zo'n brander gekocht daar? Er lagen er toch erg veel.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

hoeveeel was het dan :?

Verwijderd

ik heb zo'n yamaha 4*4*16 scsi voor 50 piek gekocht en brand als en zonnetje

Verwijderd

ik heb die van HP van ICM computers, (4x4x32) voor 75... die schijnen veel probs te hebben, enfin ik heb die zaak gemaild, en krijg een werkende terug ;)

• weertenaar
van mij was ook 50,- . Kreeg er trouwens ook nog een Freecom CD bij met Adaptec EZ-CDcreator 4.02

• weertenaar
Yes hij doet ut. Hij had eerst wat moeite met CDR's herkennen, maar na een firmwar update naar de Philips PCRW404 leest en brand hij perfect :-) Gelukkig toch geen miskoop.

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 16:36

erikver

Ik zeg...

Ik heb ook zo'n Freecom writer, en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Life's not a Krentenbol

Pagina: 1