Toon posts:

The Core cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen, heb vrijdag bij oc-shop een core koeler gekocht je weet wel dat gekke alluminium blok met die gaten. Nu is mijn vraag kan ik de koeler beter laten zuigen of blazen????????

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
volgens mij blazen op dat blok... warmte wegblazen

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

chromeeh

the Gnome

Blazen op de heatsink / core :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Zat ik ook aan te denken :) ga ik maar eens de koeler omdraaien :) vond hem wel warm worden namelijk.

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op maandag 26 november 2001 09:30 schreef Traceman(KS) het volgende:
Zat ik ook aan te denken :) ga ik maar eens de koeler omdraaien :) vond hem wel warm worden namelijk.
door testen kom je al een heel eind...
Meestal scheeld het een aantal graden wanneer je hem omdraait...
zo kan je makkelijk testen wat het beste werkt...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik wil je pret niet bederven, maar een half jaar geleden was dat ding 'HOT' toen kwamen er allemaal reviews en daar kwam die koeler AKELIG slecht uit. En in sommige gevallen koelde hij ondanks zijn Delta HP fan niet 1 graad beter als een coolermaster.
Ook hier op het forum waren een aantal teleurgestelde kopers (zoek maar ff)
Ik hoop voor jou dat hij het bij jou beter doet, maar probeer of je hem niet kunt ruilen voor een alpha.

Geen inspiratie

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 10:34 schreef martijn12345 het volgende:
Ik wil je pret niet bederven, maar een half jaar geleden was dat ding 'HOT' toen kwamen er allemaal reviews en daar kwam die koeler AKELIG slecht uit. En in sommige gevallen koelde hij ondanks zijn Delta HP fan niet 1 graad beter als een coolermaster.
Ook hier op het forum waren een aantal teleurgestelde kopers (zoek maar ff)
Ik hoop voor jou dat hij het bij jou beter doet, maar probeer of je hem niet kunt ruilen voor een alpha.
het is een kutblok. Ik heb hem zelf getest, en hij is ook gebruikt in een cooler roundup van Born2oc.be, en het is een van de slechtste koelers die er bestaan. Echt een schande en dan de prijs die ze er voor vragen... ronduit belachelijk. Probeer die om te wisselen tegen een alpha 8045/swiftech ... een beetje research voor je aankoop had je véél geld bespaard ...
Ik vind trouwens dat de OC shop mag ophouden met dat ding te verkopen ... is echt rommel

Verwijderd

de blazende kracht van een koeler is veel groter dan de zuigende kracht (Voel maar eens). Daarom is het meestal verstandiger om em te laten blazen (en niet blasen ;) )

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 15:59

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 26 november 2001 12:18 schreef FuTaL het volgende:
de blazende kracht van een koeler is veel groter dan de zuigende kracht (Voel maar eens). Daarom is het meestal verstandiger om em te laten blazen (en niet blasen ;) )
Blasen? Is dat niet Duits voor eeh... laat maar. ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Je moet de lucht UIT het koelblok zuigen. Dus de fan met de label van de heatsink af vastschroeven.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat die alpha en swiftech beter zijn maar die hadden ze niet meer. Lagen bij de douane had tie het over. Ga hem eens omdraaien en dan ff kijken wat tie doet. Jullie horen het nog wel.

Was trouwens een koopje vond ik. 50 gld voor koelblok.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 26 november 2001 12:18 schreef FuTaL het volgende:
Dus als ik je goed begrijp blaast een fan volgens jou meer lucht naar voren dan hij aan de achterkant aanzuigt? Waar komt die lucht dan vandaan?

En hoe doet een stofzuiger dat dan?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Als je dat ding weg wilt doen, dan wil ik dat ding wel kopen van je.

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 16:11 schreef Ortep het volgende:

[..]

Dus als ik je goed begrijp blaast een fan volgens jou meer lucht naar voren dan hij aan de achterkant aanzuigt? Waar komt die lucht dan vandaan?

En hoe doet een stofzuiger dat dan?
We hebben niet allemaal een basis kennis van natuurkunde gehad ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 16:11 schreef Aico het volgende:
Als je dat ding weg wilt doen, dan wil ik dat ding wel kopen van je.
ik hou het in gedachte moet ff kijken wat tie doet als ik hem omdraai.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 00:07
Zoeken is ook een vak :)
Je zoekactie naar 'blazen zuigen' leverde 212 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.