Op maandag 26 november 2001 10:16 schreef Exirion het volgende:
[..]
Omdat die MSX Windows gewoon een simpele grafische shell is (notabene in BASIC geschreven), en dus niks met een Operating System te maken heeft.
Een puur OS is het niet idd. net zoals win3.xx en de eerste Win95 versies dat ook niet zijn.
In welke taal het geprogrammeerd interesseert in dit geval helemaal niet. Dat is slechts een middel om het doel te bereiken. Wanneer dit niet in Basic, maar in C of ML was gemaakt had je het dan anders moeten behandelen? Ook de MS-Windows versies zijn eigenlijk alleen maar grafische shells. Het enige verschil is dat Microsoft hun grafische schillen met het OS geïntegreerd hebben.
Op maandag 26 november 2001 10:16 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ik vind het een stukje software voor windows, het is misschien wel een OS, maar ik denk dat je in NOS veel minder reacties krijgt dan in SA omdat dat toch meer voor de *nix OS's is.
Als ik al mijn moves moet beargumenteren blijf ik trouwens bezig, meestal is het wel duidelijk waar een topic thuishoort.c
Het is geen stukje software voor Windows. Het is een Windows shell voor gebruik onder MSX-DOS/Basic (van jawel, Microsoft).