Jamo D 6LCR/7LCR (THX speakers: is het wat?)

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 22:50

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Topicstarter
Hi,

Ik ga in januari met een bonusje een nieuwe DVD player en versterker kopen. Daar ben ik al over uit, het wordt de Pioneer 737 DVD player (regiovrij ;-)), Pioneer 909RDS en de ES versterker MX-10.

Maar.. nu moet ik goede boxen hebben. Aangezien de versterker THX Ultra certified is heb ik zoiets van "de boxen dan ook maar THX certified".

Van JAMO hebben ze de 6LCR en 7LCR serie, beide THX Ultra certified maar is het nou echt een goede serie?
Je betaalt zo'n 7000 gulden voor de 6LCR set (6.1 surround): is dat het waard????

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

jamo maakt slechte bosen, maar heeft ook hele mooie allen dan inderdaad voor 7000 gulden, ik zou kijken naar een andere merk, vocal, of kepler schijnt ook goed te zijn, of laat er een paar bouwen met zelf samengestelde componenten, Pearless is goed odnerdelen merk, of vifa is ook heel goed, er zijn nog ,meer goede merken, kan er even niet op komen.

8 )

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 22:50

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Topicstarter
Hi Hetisik!

Thanks voor je input. Maar eh, is het voor die 7000 gulden echt een hele goede set?

Verwijderd

kijk maar is op Audioreview
succes

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op maandag 26 november 2001 09:18 schreef buzzlightyear het volgende:
Hi Hetisik!

Thanks voor je input. Maar eh, is het voor die 7000 gulden echt een hele goede set?
Voor 7000 gulden kun je heel wat schitterende luidsprekers kopen.. Ik zou maar eens ff rondkijken, helemaal met een mooi budget als het jouwe.

En ik zou ook nog maar eens nadenken over een andere AMP. DVD speler die op je lijstje staat is wel een mooie.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 08:26 schreef buzzlightyear het volgende:
Hi,

Ik ga in januari met een bonusje een nieuwe DVD player en versterker kopen. Daar ben ik al over uit, het wordt de Pioneer 737 DVD player (regiovrij ;-)), Pioneer 909RDS en de ES versterker MX-10.

Maar.. nu moet ik goede boxen hebben. Aangezien de versterker THX Ultra certified is heb ik zoiets van "de boxen dan ook maar THX certified".

Van JAMO hebben ze de 6LCR en 7LCR serie, beide THX Ultra certified maar is het nou echt een goede serie?
Je betaalt zo'n 7000 gulden voor de 6LCR set (6.1 surround): is dat het waard????
een veel relevantere vraag is eigenlijk: vind jij het zelf het geld waard??

uiteindelijk moet je er zelf toch een hele tijd naar luisteren. voor zo'n groot bedrag zou ik zeker een paar keer gaan luisteren, en ook thuis proberen. voor dit bedrag kan je in ieder geval een heleboel moois kopen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Jamo heeft meer slechte speakers dan goede, maar ze hebben gerust ook wel goede. Bijvoorbeeld de concert serie.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
[topic=331881/1]

Is ook een goede voor je om eens helemaal door te lezen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1