Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X
ja een hoger geklokte cpu zou niet verkeerd zijn dan haal je verhouding gewijs meer uit je video kaart he
maar het past niet helemaal in je plaatje zie ik dus kun je dat later ook nog altijd doen he
maar het past niet helemaal in je plaatje zie ik dus kun je dat later ook nog altijd doen he
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Maximale haal he er dan nog niet uit. Natuurlijk wel veel meer
Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.
Verwijderd
waarom moet je dan een nieuw mobo halen? je kan toch gewoon je mobo blijven gebruiken, ik zou de hercules Gf3 ti nemen voor 550 piek en de xp 1700+ voor 450 piek , precies 1000 piekof dat ik beter kon upgraden naar een TB1.4 of een AMD XP-processor... (maar dan moet ik ook nog een nieuw moederbord kopen...)
Waarom zou je zo'n dure kopen? Misschien is een Gf2 ook wel goed genoeg, je hebt het tot nu toe ook uitgehouden met een TNT2. Zet je de rest lekker op de bank en kun je later een gouden kettinkje voor je vriendin kopen.
Ik rotzooi ook nog steeds aan met mijn PII450 met TNT2U.
Het is maar een voorstel....
Ik rotzooi ook nog steeds aan met mijn PII450 met TNT2U.
Het is maar een voorstel....
Verwijderd
hij moet een nieuw moederbord hebben omdat de abit pas vanaf revisie 1.3 de xp ondersteunt. officiel dan.
je kan ook een 1.4ghz kopen plus gf2ti dan hoe je nog geld over
je kan ook een 1.4ghz kopen plus gf2ti dan hoe je nog geld over
Ik koop mijn nieuwe Geforce3Ti voor nog geen F500,-.
Dus ruimte zat in je budget voor een nieuwe processor.
Ik heb een PIII933. Daar moet ik dus ook (ooit) wat aan gaan doen.
Dus ruimte zat in je budget voor een nieuwe processor.
Ik heb een PIII933. Daar moet ik dus ook (ooit) wat aan gaan doen.
Aha...
Nou, ik ga eens rondkijken...
Denk dat ik een XP 1.7 koop ofzo en dan een GForce3ti200 erbij... is wel weer leuk... moet toch een nieuw moederbordje, want m'n huidige processor gooi ik toch in een andere comp...
Tanx voor het advies mensen!
Nou, ik ga eens rondkijken...
Denk dat ik een XP 1.7 koop ofzo en dan een GForce3ti200 erbij... is wel weer leuk... moet toch een nieuw moederbordje, want m'n huidige processor gooi ik toch in een andere comp...
Tanx voor het advies mensen!
Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X
Pagina: 1