We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Komt hier trouwens netjes met 160 KB binnen vliegen (chello)
Hij is het waard. Eerlijk waarOp maandag 26 november 2001 00:58 schreef Sick_Nick het volgende:
25.63 MB, ff dat je het weet
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Haal die blonde griet onder mijn bureau vandaan
Was de 26 MB zeker waard
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Forza Selliewerd! Eens kijken..
Hmm..downloaden op de max snelheidOp maandag 26 november 2001 01:29 schreef Lister_Storm het volgende:
Die gasten.. sporen niet
Maar als kickstart is die heel slecht wie dit spel wil kopen heeft hier natuurlijk echt geen ruk aan maar ik heb hem al dus weet hoe cool die is
w00t 200 posts en mag nog steeds niet in HK
Shrimp TV noemt dat hier...
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Verwijderd
kan ik weer ff lachuh als ik uit school kom !
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Vet laggen!!!
Zit ik hier op mijn werk, haal ik 1.36 MB/S man! Zoiets heb ik nog nooit gezien.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Wat een Belgische drollen zeg
humor..
echt lachen datte. tis volkomen in de engine van half-life en er worden verschillende mods opgenoemd.
en de commentaar is ook weer van een super-droog-niveau!
Verwijderd
PS: ik ben geen eerlijke
[edit - [topic=329794/1/50] - veel leesplezier - edit]
Neen
Zijn werkelijk briljant. Op druilerige zondagen kijk ik ze allemaal weer, eindeloos plezier. Geweldig
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
maybe is ie met geluid leuker..
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Yea, je moet hem dus echt met geluid zien want zonder geluid is ie idd niet leuk!!Op maandag 26 november 2001 15:01 schreef FireFoz het volgende:
ik heb hem net zonder geluid gezien, en vond dr echt geen zak aan
maybe is ie met geluid leuker..
Neen
Verwijderd
Het nieuwe filmpje (de raketbasis) staat er ook al op. Bijna het hele level zeg
Goh weer een gast die probeert op te scheppen met zijn down snelheid !Op maandag 26 november 2001 00:58 schreef Sick_Nick het volgende:
25.63 MB, ff dat je het weet
Ik haal maar 120 kb/ps daar niet van
dikzak
[UPDATE]
2e filmpje krijg ik niet (eens) zo ver om te downen
[UPDATE]
Die gasten die het spelen verneuken het gewoon 5x achter elkaar. Das een record !
Ze moesten gewoon hun sniper pakken maar nee : Ze bleven maar roepen : " pak je silencer, pak je silencer ".
Ik heb maar 1 ding te zeggen voor de mensen op het filmpe die dit hadden gespeeld :
Schaam jullie, schaam jullie diep !!
dikzak
Verwijderd
Verwijderd
Si vis pacem, para bellum
www.simsport-racing.com
ik zie de humor niet echt..
enige wat wel grappig is is dat ze over die gast die heen en weer loopt voor die poort zeggen dat die gast de nacht er voor in zn kont gebonkt is omdat ie zo kreupel loopt
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Verwijderd
Meelullen kan altijdOp dinsdag 27 november 2001 15:33 schreef Nitrogen het volgende:
Kan ik weer niet meelullen
Verwijderd
en toch melig
Ik ben verstopt zoek een ander :P
het is een sneak missieOp maandag 26 november 2001 20:12 schreef Chello200 het volgende:
OMFG
Die gasten die het spelen verneuken het gewoon 5x achter elkaar. Das een record !
Ze moesten gewoon hun sniper pakken maar nee : Ze bleven maar roepen : " pak je silencer, pak je silencer ".
Ik heb maar 1 ding te zeggen voor de mensen op het filmpe die dit hadden gespeeld :
Schaam jullie, schaam jullie diep !!
daar heb je de silencer voor nodig...
Ik haalde dit stuk in 1 keer...