Iemand ervaring met Norrod?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:13
Eya!

Heeft iemand hier ervaring met de computerwinkel Norrod? Ik heb daar namelijk voor de gein eens een computer samengesteld op hun site, en ik kom met een betere (lees: 512 mb DDR-RAM ipv 256, Radeon 8500 ipv ASUS V7700, writer ipv GEEN writer) op dezelfde prijs uit als bij Mycom!!

Ik ken MyCom al wel goed, maar ik zit er nu dus over te denken om mijn systeempje bij Norrod te halen, want het scheelt gewoon enorm veel geld.

Maar ik vroeg me af of iemand hier goede/slechte ervaringen heeft bij Norrod, zoals met garantie, service, levering, etc, etc??

Join het GoT Pulse-Team!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Daar is dus de Shop Survey voor uitgevonden, kan je ook reviews van winkels lezen ;)

Deze is die van gistron.

• Denman
  • Laatst online: 11:13
Goh... geinig joh, die Shop Survey :)

Ik ben ook nog niet zo heel erg bekend met Tweakers, dus vandaar...

Maar thanks

Join het GoT Pulse-Team!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

NP, er is naast de Shop Survey ook een pricewatch. Kan je even controleren of je bij gistron wel het goedkoopst mogelijk uit bent :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

TheVMaster

Moderator WOS
Op maandag 26 november 2001 01:02 schreef Sick_Nick het volgende:
NP, er is naast de Shop Survey ook een pricewatch. Kan je even controleren of je bij gistron wel het goedkoopst mogelijk uit bent :)
Eigenlijk hoef je daarvoor de Pricewatch niet voor te gebruiken..want in 9 van de 10 keer ben je bij gistron het goedkoopst uit...

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op maandag 26 november 2001 01:14 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

Eigenlijk hoef je daarvoor de Pricewatch niet voor te gebruiken..want in 9 van de 10 keer ben je bij gistron het goedkoopst uit...
True, maar voor de volledigheid en om toch die paar knaken extra mogelijk uit te sparen toch even de pricewatch induiken :)

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Op maandag 26 november 2001 01:14 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

Gelukkig kan je in de Pricewatch ook nog zien wat, naast het prijsniveau, de andere kwaliteiten en zwakheden van een bedrijf zijn...

Forza Mucca!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 14:14
Op maandag 26 november 2001 00:55 schreef Sick_Nick het volgende:
Daar is dus de Shop Survey voor uitgevonden, kan je ook reviews van winkels lezen ;)

Deze is die van gistron.
Cool, et bedrijf kent ie niet, en ik zou toch zweren dat ik er gekocht heb EN wat in de shopsurvey heb gezet (:P je link doet et nie :P)

\o\ lol /o/

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

je vroeg of norrod ok wasa ??

mijn mening is OK maar wel zelf je systeem inelkaar zetten !!.

ze googelen nog wel eens bij het bouwen. dat kun je dus beter zelf doen

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Dennahz
  • Laatst online: 10:34

Dennahz

Life feels like hell should.

nou Norrod zuigt ik heb allemaal problemen en ik ken nog 2 luitjes die ook problemen hebben ik moet vanmiddag nog terug om nieuwe brander en dvd en hd te halen --> garantie :)

Twitter

Verwijderd

Showsurvey en Pricewatch dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.