Toon posts:

Een kast voor 2 ATX-Full towers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 AOpen HQ08A-P Blue kasten. Nu zoek ik een soort kast [computer-meubel] op wieltjes met glazen deurtjes aan de voorkant en een zwart of zilver of alu behuizing. Bestaat zoiets? En waar?
En zou je daar nog een extra fan in moeten bouwen 4 luchhttoevoer? (Het zijn P4's non-overclocked :( ) Ik hoop dat iemand zoiets gezien heeft.

Mazz0l PaSqUaLe

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1. [topic=309815/1/50]

2. Als je zelf nou eens zoiets in elkaar bouwt? En wat de temperatuur betreft, check de temp eens als ze ingebouwd zijn. Is deze aan de hoge kant, dan extra koelertje (extra koelertje kan nooit kwaad imho)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik idd kunnen doen vooral zo'n temp metertje zou dikke OwN@ge zijn. Maar bestaat er niet een kant-en-klare kast? Ik heb het wel eens bij bedrijven gezien en ook bij diverse inetcafe's. Het word vaak voor servers en LAN bende gebruikt maar als ik zo'n kast heb zet ik er zelf wel een fan en temp meter en wieltjes onder. Ik hoop dat iemand ergens iets gezien heeft wat hier op lijkt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bedoel je dan een 19" server kast ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb et gevonden: :D

http://www.dataflex.nl/produkte/produ/cpuserve-jpg/32660agross.jpg

http://www.dataflex.nl/produkte/cpu-server.htm

Prijs: :'( :'( :'( fl 1000,-
Dat komt door filters e.d. Ik zoek dus nu alleen zo'n case met glazen deurtje en de rest bouw ik zelf wel (wieltjes coolers >:) Temp metertjes)

Waar zou ik BTW temp metertjes met LCD schermpje kunnen vinden?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:47
Kijk eens bij de halfords voor zo'n temp. metertje.
Ik heb er ook drie van aan m'n kast hangen... :)

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 21:01

EVILSalami

Wat kijk je nou?

1 ding =>> Formido!
Pagina: 1