Voodoo III 3000 & Voodoo II add-on (12Mb)

Pagina: 1
Acties:

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02
Hey,

Het volgende is het geval. In mijn Koffer heb ik een Voodoo III 3000 16Mb AGP kaart zitten. Nu heb ik een Voodoo II gekregen van Helios, deze heb ik er naast geplaatst (naast mijn Voodoo III). Nu haal ik 12 FPS meer in UT van 48 naar 60, dus ik blij alleen nu zaten we na een dag HCC op een terrasje en vertelde ik dat, alleen scheen het niet te kunnen de voodoo II er naast plaatsen :? .

Nu mijn vraag hebben meerdere mensen dit gedaan? Zoja kan ik dan ook die SLI verbinding aanleggen?

Ik vind het nog al vreemd allemaal...

JWR

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Zij beweren dat het niet kan, jij hebt het gedaan en je fps steeg.
Zou het dan kunnen, wat denk je zelf :)
Blijkbaar kan het dus en heeft het nog nut ook.

• JWR
Ja ok ik zie ook wel dat het "helpt" alleen moet daar een verklaring voor zijn...

Iemand?

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

erg interressant...zou je nog eens de oude situatie terug kunnen zetten en kijken of het dan weer langzamer is?..ben erg benieuwd.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• _JGC_
  • Laatst online: 02:07
SLI met V2 en V3? Lijkt me idd heel erg raar
Kan me ook niet voorstellen dat een V3 3000 slomer is dan een V2 1000.

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Op maandag 26 november 2001 18:50 schreef _JGC_ het volgende:
SLI met V2 en V3? Lijkt me idd heel erg raar
Kan me ook niet voorstellen dat een V3 3000 slomer is dan een V2 1000.
Dat hoeft volgens mij ook niet. Die v2 helpt gewoon door zelf ook mee te rekenen.

Verwijderd

NOG een Voodoo II bijhangen en die in SLI zetten >:)

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

de voodoo 2 kan absoluut niet samen rekenen met de voodoo 3
zoals je de kaarten nu hebt doet 1 kaart tijdens spellen niet.
dus de voodoo 2 kan niets helpen want hij kan de comp alleen maar vertragen. :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 26 november 2001 18:59 schreef Morphs het volgende:
Dat hoeft volgens mij ook niet. Die v2 helpt gewoon door zelf ook mee te rekenen.
Nee zo werkt dat niet, het is of-of; of de v2 of de v3 voor het 3d gedeelte.

Trouwens een voodoo2 add-on op een banshee kon wel. daar was een onofficieel progje voor. Geen flauw idee hoe het heet. Het werd trouwens afgeraden door 3dfx om dat te gebruiken.
Trouwens een voodoo2 SLI is trager dan een Voodoo3 2000 Dus het heeft totaal geen nut om die naast elkaar te gebruiken.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Oke.. wat ik ervan begrijp wil je dus een Voodoo3 met een voodoo2 laten samen werken

Dit is iets wat gewoon niet gaat.. een V3 is een stand-alone kaart.. en een V2 een ADD-ON, wat wil zeggen dat de V3 dus dient als een " doorvoer-kaart " en de V2 voor de graphics en snelheid zorgt.

Wat je dus wil gaat echt niet lukken :+

(of zoals al eerder vermeld nog een Voodoo2 ernaast prikken en SLI aanzetten :P )

• JWR
OK, ik begrijp het wel wat jullie zeggen... maar ik zie gewoon dat met de voodoo II het spel gewoon harder loopt (60 fps gem) dan de voodoo III (48 fps), stel dat het spel nu de voodoo II gebruikt i.p.v. de Voodoo III (ik bedoel hiermee de 3D) :? :? :?

Verwijderd

Misschien andere drivers voor die Voodoo3 ?
Pagina: 1