Toon posts:

Totale crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Af en toe als ik bezig ben, het maakt iet uit waarmee (het is me overkomen tijens winamp, operation flashpoint, counterstrike, urban terror...), loopt mijn systeem finaal vast.

Wat ik hoor is een hoge piep en het hele systeem slaat vast.

Nix (op de resetknop na) reageert meer en het ligt dus niet aan de software. Het systeem slaat gewoon helemaal vast. Ik heb hem niet overgeklokt en volges mijn bios functioneert mijn CPU-koeler normaal (draait rond de 50/60 graden)

Specs: AMD TB 1333Ghz op een MSI K7T Limited edition MB. 512mb RAM, 40,1Gb (7200 toeren) HD. SBLive! Value. Asus V7100pro (Geforce2 MX400). Sandaard 10/100mbit netwerkkaartje. Iiyama VisionMaster 1402 monitor. HP 930c printer op USB. Muis op PS/2 en KB op USB.

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Je zou fff kunnen proberen om eerst met alleen mobo, mem, cpu en hd te draaien, draait dit wel dan kun je een voor een de kaartjes er weer bij plaatsen en kijken bij welk kaartje problemen zich weer voor doen werkt het gelijk al niet met alleen mobo, mem, cpu, en hd dan zou het heel goed daaraan kunnen liggen he.

succes ermee iig

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

Had een maat van me ook met z`n Asus A7A266 , alleen hij kreeg dat probleem na een bios update.

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Heb ik ook gehad, ander merk geheugen hielp. Dus probeer eens wat geheugen te lenen van een ander merk en probeer het daar eens mee.

http://texturizer.net/firebird/