Toon posts:

[Siemens SL45] Gewone hoofdtelefoon aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er ergens een verloopstukje ofzo te koop is om een hoofdtelefoon met een 3,5" jack aan te sluiten op de Siemens SL45?

Verwijderd

dat zou ik ook weleens willen weten. Ik vind het achterlijk van siemens. Zo'n mooie telefoon, met zo'n dom systeem. Of zouden zij de enigen zijn die geld mogen verdienen? Ik ben er maar heel erg zuinig op.

Verwijderd

Die bestaan in ieder geval wel.
via deze link kan je hem bestellen maar is helaas in de USA
http://www.pc-mobile.net/sl45.htm

ergens anders heb ik hem ook nog niet gezien. :'(

Verwijderd

koopjessite.nl heeft een aantal mooie maar daar zit die plug al op.. ik wil van mij sl45 af vind hem niet beter dan mijn 6210

Verwijderd

Ja ik heb een siemens sl45 maar ik kan nog geen eens mp3 enzo er op zetten want dat ding is brak. En die helpdesk is geen echte hulp. Misschien kan je mij dat oplaad systeem sturen.

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 09:48 schreef marcje het volgende:
koopjessite.nl heeft een aantal mooie maar daar zit die plug al op.. ik wil van mij sl45 af vind hem niet beter dan mijn 6210
voor hoeveel doe je hem weg? :9

Verwijderd

Op dinsdag 27 november 2001 12:23 schreef Maxfragger het volgende:
Ja ik heb een siemens sl45 maar ik kan nog geen eens mp3 enzo er op zetten want dat ding is brak. En die helpdesk is geen echte hulp. Misschien kan je mij dat oplaad systeem sturen.
Jah, serieel kabel zuigt :(
daarom moet je ook een USB-kabel aan schaffen @ 3 sec mp3 verplaatsen naar je MMC >:)

SL 45 wordt steeds beter, want als de SL 45i eenmaal is uitgebracht.... lekkur java-games speluh :7
Alleen kost nu nog wel duur van die upgrade, nl. 50 euro :'(

Verwijderd

Nou, ik kan dus een Siemens SL45i kopen voor 600,-- is dit veel voor die telefoon (eigenlijk een SL45... ) ???

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 12:19 schreef Leonstyle het volgende:
Nou, ik kan dus een Siemens SL45i kopen voor 600,-- is dit veel voor die telefoon (eigenlijk een SL45... ) ???
Nee, da's niet veel. Ik zou 'm wel even goed nakijken, vooral kijken of 'ie niet spontaan uitvalt enzo. Er zijn echt heel veel problemen met dat ding. Iemand verkoopt zo'n ding echt niet voor niks hoor.

Ik heb 'm zelf ook. O ja, is het nou een sl45i of een sl45? Dat scheelt nogal...

Verwijderd

je kan de firmware van de SL45 flashen naar SL45i.
Ik heb het zelf ook gedaan bij 2 telefoons en het werkt top!.

je kan het hier dowloaden: http://www.mwdesigns.de/section/mobile/sl45firm.htm

password van het programma is dan swordfish.

maar het is op je eigen risico natuurlijk.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 10:26 schreef Rivade het volgende:
je kan de firmware van de SL45 flashen naar SL45i.
Ik heb het zelf ook gedaan bij 2 telefoons en het werkt top!.

je kan het hier dowloaden: http://www.mwdesigns.de/section/mobile/sl45firm.htm

password van het programma is dan swordfish.

maar het is op je eigen risico natuurlijk.
Heel tof van je. Ik was er al eens naar op zoek geweest maar kon het niet vinden.

Ik ga het proberen!

bedankt :)
Pagina: 1