Toon posts:

HP 4x4x32 Plus writer (HCC ja), lade gaat niet ope

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de lade van die writer gaat niet open, als ik reboot brand het ledje wel (checkt of er CD in zit) maar de lade gaat niet open, wat kan er fout zijn?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zit er een Emergency Eject op dat ding. probeer deze anders eerst eens.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Toevallig voor 75 piek gekocht?

[topic=331580/1/25]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 14:13

Sick Nick

Drop the top!

Bigs, lekker nuttig om die 2 topics naar elkaar te laten linken nu terwijl er nog helemaal geen antwoord is |:(

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb ook drie van die branders gekocht, zeker bij die vage stand voor 75 gulden, toch?

Twee doen het goed, en het zijn zelfs 8x!!!!! branders. Maar die derde is dus goed gaar, ik heb alleen geen idee wie ik moet gaan slaan, want op de bon staat helemaal niks.

PS. ik heb je ook al gemaild.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 23:49 schreef Sick_Nick het volgende:
Bigs, lekker nuttig om die 2 topics naar elkaar te laten linken nu terwijl er nog helemaal geen antwoord is |:(
Maar het zou goed kunnen dat ze iets met elkaar te maken hebben, daarom plaats ik in allebei even een linkje.

• Azrael
  • Laatst online: 12-03 20:27
Op zondag 25 november 2001 23:58 schreef Bigs het volgende:

[..]

Maar het zou goed kunnen dat ze iets met elkaar te maken hebben, daarom plaats ik in allebei even een linkje.
Ja en dan gaan ze allebei in het andere topic verder, das handig.... :z

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
Als de lade niet open wil heb je een probje met de +12volt voeding. ff openschroeven en controleren of het bij de connector zit (iets afgebroken misschien) en vastsolderen en klaar is jij :P

• Paquito
  • Niet online
's morgens..

Proberen bij hp RMA te krijgen (opbellen naar helpdesk) als je hem niet kan fixen. Heb ik zelf (lang geleden met een 2x) ook 2x voor elkaar gekregen. (1x kapot gekocht, later was ie na 3 kwart jaar jaar alweer kaduuk)
Hebben een hele goeie service trouwens, ze kwamen hem zelfs ophalen en een nieuwe brengen. ;)

Verwijderd

Ik heb dus ook zo'n hp ding daar gekocht voor 25 gulden was zo'n vage belg.
Dat ding van mij doet helemaal niets zelfs de lampjes doen het niet.
Heb er al ingekeken maar er is ook niets afgebroken.
Wat zou het kunnen zijn.

Verwijderd

Als ik zo links en rechts hier om me heen kijk met mis kopen valt die 25 piek van mij nog mee.
Lees toch ook bedragen wel tot 150 gulden van dingen die niet werken.
Toch jammer krijgt zo'n beurs een slechte naam en maakt ook de tweedehands mark stuk.
Moet eigellijk niet kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
de lade 'wil' wel eruit , hij gaat een klein beetje naar voren als je drukt, en klein beetje naar achteren als je weer drukt... zou er iets vast zitten ofzo?
of heeft het met de stroom te maken... plz help

Verwijderd

Topicstarter
ow ja ik heb een 250 watt voeding op een Tbird 1000 met GF3 Ti500 (mayb nodig voor een antwoord?)

Verwijderd

Dat zou kunnen dat type heeft volgens mij twee geleide stangen waar de laade wel eens op vast kan lopen.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Of HP eerst bellen, of anders openschroeven.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
kan deze terugsturen, krijg een nieuwe :)

Verwijderd

Ik denk dat het tijd word voor de topic.
"wie is er genaaid op de HCC?"
Pagina: 1