Ìk heb een paar uur(!) geleden een Acer 20*10*40 gekocht... Kreeg ik na een paar cd's een p.c. error. Ik search, en ik zie dat het vaker gebeurt en dat meestal je brander naar de mallemoer is... Echter ik probeerde het met een andere cdr v/h zelfde merk nog eens, doet ie het wel... Moet ik mij nu zorgen maken en hem toch omruilen of was er niets aan de hand? Hij is u vrolijk aan het fikken... ??
Test eerst wat meer cdeetjes. De Powercalibration kan gewoon verneukt zijn op het cdeetje zelf. Dan is het niet een kwestie van een brakke brander, maar eerder een brak cdeetje.
Inderdaad, kan gebeuren. Pas als het vaak gebeurt met meerdere cdtjes van verschillende merken moet je je zorgen gaan maken.
Okee bedankt, ik houdt het in de gaten... Na hoeveel errors moet ik me zorgen maken? En mag / is het erg als je je brander ook als cdrom speler gebruikt?
Oude branders kon je goed vern**ken door er veel cdroms mee te lezen (met name mijn HP7200i als ik daar een 80 min cd in deed, kon ik op mijn vingers natellen dat ie binnen een week een bufferunderrun gaf en verder niets meer deed).Op zondag 25 november 2001 23:58 schreef _Venture_ het volgende:
Okee bedankt, ik houdt het in de gaten... Na hoeveel errors moet ik me zorgen maken? En mag / is het erg als je je brander ook als cdrom speler gebruikt?
Tegenwoordig maakt het niet zo veel meer uit. Vooral niet voor de 'grotere merken'. Ik heb zelf een Sony en een Plexwriter en die zijn allebei goed in staat cds te lezen zonder dat je ze vern**kt.
Pagina: 1