De mensen aan de telefoon bij 0800-mxstream weten je te vertellen dat de verhuizing van een mx-stream aansluiting 10 weken gaat duren. Verhuizen is al niet een echte leuke activiteit. Deze kan er ook nog wel bij. Juist in de tijd waar het lekker is als je allerlei zaken over internet kan regelen (Nuon, Belasting, Notarissen, mail, Subsidieregelingen etc.) zit je weer aan die verdomde ISDN tikken. Een regelrechte
dienstverlening. De lijnmeting duurt inmiddels 3 weken en ligt intern te wachten op de technische dienst. (Ja meneer we hebben al twee faxen gestuurd. De lijn is inmiddels niet eens goed bevonden, terwijl de overbuurman prima over het net zoeft. Je krijgt een ander ipnummer, de automatische incasso loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl weten ze ook nog te melden dat als de lijn niet door de tests komt er geen heraansluiting zal plaatsvinden. Pech gehad. Maar ... dat is niet erg waarschijnlijk. Overigens net zo onwaarschijnlijk als dat ze hem deze week aan de praat hebben.
Ik ben verhuisd op dezelfde centrale dus naar mijn mening moet het bijna zo simpel zijn als "de plug hier uit de muur halen en hem er daar weer in stoppen" Maar dat zal wel te simplistisch zijn. Geen wonder dat het zo slecht gaat met die KPN hut. Eerst megalomane bedragen uittrekken voor het verzenden van een plaatje (waarschijnlijk voornamelijk sex en spam dus)over een UMTS verbinding. Vervolgens komt dat nauwelijk van de grond. Een basisvoorziening als internet aan huis stelt ze blijkbaar al voor onoverkomelijke problemen. Het is maar goed dat Gerrit Zalm er nog een flinke bom duiten in stopt anders zou die hele KPN gierend op zijn gezicht gaan en hebben we helemaal niets.
Zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen met verhuizen en heeft iemand een idee wat er aan kan gebeuren?
Rob
Ik ben verhuisd op dezelfde centrale dus naar mijn mening moet het bijna zo simpel zijn als "de plug hier uit de muur halen en hem er daar weer in stoppen" Maar dat zal wel te simplistisch zijn. Geen wonder dat het zo slecht gaat met die KPN hut. Eerst megalomane bedragen uittrekken voor het verzenden van een plaatje (waarschijnlijk voornamelijk sex en spam dus)over een UMTS verbinding. Vervolgens komt dat nauwelijk van de grond. Een basisvoorziening als internet aan huis stelt ze blijkbaar al voor onoverkomelijke problemen. Het is maar goed dat Gerrit Zalm er nog een flinke bom duiten in stopt anders zou die hele KPN gierend op zijn gezicht gaan en hebben we helemaal niets.
Zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen met verhuizen en heeft iemand een idee wat er aan kan gebeuren?