Toon posts:

ADSL verhuizen duurt 10 weken !

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De mensen aan de telefoon bij 0800-mxstream weten je te vertellen dat de verhuizing van een mx-stream aansluiting 10 weken gaat duren. Verhuizen is al niet een echte leuke activiteit. Deze kan er ook nog wel bij. Juist in de tijd waar het lekker is als je allerlei zaken over internet kan regelen (Nuon, Belasting, Notarissen, mail, Subsidieregelingen etc.) zit je weer aan die verdomde ISDN tikken. Een regelrechte :( dienstverlening. De lijnmeting duurt inmiddels 3 weken en ligt intern te wachten op de technische dienst. (Ja meneer we hebben al twee faxen gestuurd. De lijn is inmiddels niet eens goed bevonden, terwijl de overbuurman prima over het net zoeft. Je krijgt een ander ipnummer, de automatische incasso loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl weten ze ook nog te melden dat als de lijn niet door de tests komt er geen heraansluiting zal plaatsvinden. Pech gehad. Maar ... dat is niet erg waarschijnlijk. Overigens net zo onwaarschijnlijk als dat ze hem deze week aan de praat hebben.
Ik ben verhuisd op dezelfde centrale dus naar mijn mening moet het bijna zo simpel zijn als "de plug hier uit de muur halen en hem er daar weer in stoppen" Maar dat zal wel te simplistisch zijn. Geen wonder dat het zo slecht gaat met die KPN hut. Eerst megalomane bedragen uittrekken voor het verzenden van een plaatje (waarschijnlijk voornamelijk sex en spam dus)over een UMTS verbinding. Vervolgens komt dat nauwelijk van de grond. Een basisvoorziening als internet aan huis stelt ze blijkbaar al voor onoverkomelijke problemen. Het is maar goed dat Gerrit Zalm er nog een flinke bom duiten in stopt anders zou die hele KPN gierend op zijn gezicht gaan en hebben we helemaal niets.

Zijn er nog meer mensen met dit soort ervaringen met verhuizen en heeft iemand een idee wat er aan kan gebeuren?

:( Rob

Verwijderd

Ja, zelfde ervaring, en je kan er niks aan doen want het is nou eenmaal zo. Zelfde centrale wil nog niet zeggen dat jou lijn ook hetzelfde en goed is. Tever kan dan ook nog een probleem zijn, en hij moet ondertussen ook niet vol raken. Kwestie van wachten en veel zeiken wil nog weleens helpen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

tja... ik moet ook gaan verhuizen. en ik was hier al bang voor.....

Als ik een huis aangeboden krijg, wil ik dus even zeker weten dat het mogelijk is om daar mxstream te krijgen....

En in tussentijd even hometime abbo afsluiten voor de 3 maanden dat het gaat duren (2 vrienden van me zijn ook recentelijk verhuist, en wachten nu al 3 maanden...)

en dan zie ik wel verder...

weet iemand of je tegenwoordig bij de primafoonwinkels nog steeds de checks kan doen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Die check is hetzelfde als die je zelf via www.mxstream.nl kan doen...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Een verhuizing icm met mxstream is idd een ramp. Dit ligt niet alleen bij klpn. Ook vaak bij de provider. Een collega van mij (in de primafoon) heeft er ook lang o pmoeten wachten.
Met kpn kan je het regelen dat je die tijd niet hoeft te betalen. Met de provider moet je wel betalen maar kan je het bedrag terugvorderen voor de periode dat je het niet gebruikt hebt.
Maar tis zoiezo kut!

Trouwens als is er geen mxstream beschikbaar op je nieuwe woning word het contract kosteloos verbroken door kpn/[provider. Ook al zit je nog binnen je termijn van een jaar

Verwijderd

Ik heb gigantische problemen gehad met de aanvraag alleen al van MX-stream.
Zeer slechte service.
4,5 !!!!!!!!!!! maand wachten op adsl.
Zeer slecht afgehandeld!!
kortom kots!!!!!!
En over een tijdje gaan we ook verhuizen.
Ik zie het somber in !

Verwijderd

Probleem met ADSL is dat deze niet verhuist maar als nieuwe aanvraag behandelt wordt. Je komt dus gewoon weer op de stapel te liggen bij de andere aanvragen. Ook moet je zelf de ISP ingelicht worden over de verhuizing

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 14:41 schreef CheS het volgende:
Probleem met ADSL is dat deze niet verhuist maar als nieuwe aanvraag behandelt wordt. Je komt dus gewoon weer op de stapel te liggen bij de andere aanvragen. Ook moet je zelf de ISP ingelicht worden over de verhuizing
Dat is een kwalijke zaak,
bestaande klanten zou ik iets beter behandelen als ik de
KPN was.

Verwijderd

Als je op de MX-stream site kijkt of bij de ISP dan kun je al deze info vinden en kan je er rekening mee houden van te voren, hoef je achteraf ook niet zo hoog van de toren te blazen.

Dit zijn nou eenmaal de processen( worden ook door de OPTA getoetst) en daar kan een individu niets aan veranderen. Dat gaat met de WET ook niet

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Op maandag 26 november 2001 13:54 schreef Bart_traB het volgende:
Met kpn kan je het regelen dat je die tijd niet hoeft te betalen. Met de provider moet je wel betalen maar kan je het bedrag terugvorderen voor de periode dat je het niet gebruikt hebt.
Maar tis zoiezo kut!

Trouwens als is er geen mxstream beschikbaar op je nieuwe woning word het contract kosteloos verbroken door kpn/[provider. Ook al zit je nog binnen je termijn van een jaar
Kan ik dat laatste ergens terugvinden? Ga nml. ook verhuizen waar (nog) geen ADSL is, en ik heb natuurlijk geen zin om te betalen voor iets dat er niet is. Gelukkig(?) heb ik Wanadoo Cable Premium als alternatief. Was het trouwens niet zo dat voor het verhuizen van ADSL ruim 300 piek betaald moest worden?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik wacht al sinds augustus op een aansluiting
schiet ook niet echt op :(

Verwijderd

En wat denk je van dit:
Telefoonnummer:

Ticketnummer:

Het probleem is dat er niks wordt opgestuurd, hoewel ze dit wel zeggen.

Wat er opgestuurd moet worden:
-ADSL Modem (Versie: Speed Touch Home Isdn) deze is defect gegaan met een firmware upgrade.
-Nt1 kastje. Deze is verouderd, en is niet compatibel met ADSL en ISDN, dus deze zou worden opgestuurd.

Notas:

- Dinsdag 25 oktober 2001 (ongeveer 17.15 uur)

Het doe het zelf pakket is ontvangen en geinstalleerd. ADSL werkt perfect. Het telefoneren werkt echter niet meer.
Voor het probleem met de telefoonlijn (ISDN in dit geval) wordt gebeld. Na 6 keer doorverbonden te worden, heb ik uiteindelijk iemand aan de lijn, die mij z.s.m. een nieuw Nt1 kastje opstuurt zodat ADSL in combinatie met ISDN weer mogelijk is.

- Zaterdag 3 november 2001 (ongeveer 14.00)

Het beloofde Nt1 kastje is nog steeds niet opgestuurd. Ik besluit nogmaals te bellen.
Helaas, de helpdesk meldt: Het is op dit moment te druk, de verbinding wordt nu verbroken.
Ach ja, kan een keer gebeuren, ik bel om 16.00 en 17.30 nog eens, maar helaas met de zelfde melding.

- Zondag 4 november 2001

Tijdens het surfen, surfde ik naar www.mxstream.nl, daar heb ik de nieuwste firmware gedownload en de modem volgens de gebruiksaanwijzing ge-update.
Na dit te hebben gedaan bleek echter dat de modem een oranje power lampje weergeeft
Na de Ping-Of-Life te hebben gedaan en het modem proberen te resetten met de default knop is er geen oplossing opgetreden.
Het modem werkt nu dus niet meer, ik wil dus bellen naar de helpdesk, maar deze is op zondag dicht.

Tevens, het probleem van het Nt1 kastje is ook nog niet opgelost

- Maandag 5 november 2001 (8.03)

Ik bel naar de helpdesk wegens het probleem met de modem. En het niet ontvangen Nt1 kastje. Ik krijg iemand aan de lijn en zegt dat het inderdaad geen probleem aan mijn kant is, en er z.s.m. een nieuw modem wordt opgestuurd en tevens het nieuwe Nt1 kastje wat nog niet is opgestuurd!.
Hiervoor moet een afspraak worden gemaakt. Degene aan de helpdesk zegt dat er de volgende dag telefonisch een afspraak wordt gemaakt.

- Woensdag 7 november 2001 (21.45)

De dag van de afspraak.
Helaas, er heeft niemand gebeld, dus ik bel om 21.45 zelf maar eens. Inderdaad is er iets verkeerd gelopen en wordt ik doorverbonden met afdeling logistiek. Ik krijg nu iemand aan de lijn, die met een oplossing komt.
Hij zegt letterlijk: Ik durf met 150% te zeggen dat u uw spullen vrijdag, al dan niet zaterdag in huis heeft. Ik stond natuurlijk vol glorie, en vraag: weet u het zeker meneer. Hij zegt: Ja hoor meneer, ik ben er heel zeker van.
Mooi, ik ben inmiddels een gat in de lucht gesprongen en wacht of tot D-Day.

- Maandag 12 november (8.05)

HELAAS!!!
Er is geen D-Day gekomen. Het begint nu de spui gaten uit te lopen. Ik wordt er even niet lekker van.

Ik meteen bellen naar de doe-het-zelf-helpdesk;
De mensen van de dhzhelpdesk weten van niets. Ik wordt doorverbonden met afdeling logistiek.
Helaas, deze mensen weten ook van niets.
Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt zeggen de medewerkers van de logistiek afdeling.
Deze zou de volgende dag worden gemaakt. (dindag 13 november 2001)

Ik wacht maar weer af, maar ik zit er nou onderhand al vol van.

- Dindag 13 november 2001 (19.30) (Gesproken met Jan de Zwerver)

Er heeft niemand gebeld voor een afspraak dus, bel ik zelf nog maar eens.
Na 18 minuten de medewerkes zijn in gesprek te horen, heb ik eindelijk contact. Er kan geen conact worden gemaakt met afdeling logistiek, omdat het daar te druk is. Ik moet later op de avond of de volgende dag terug bellen.

- Woendag 14 november 2001 (16.20) (Gesproken met Goos Wantem)

Na 10 minuten wachten heb ik iemand aan de telefoon. Deze medewerker stuurt een mail naar afdeling logistiek voor een afspraak te maken. De medewerker zeg dat er vandaag of morgen wordt terug gebeld.

Ik wacht weer af.

- Donderdag 15 november 2001 (19.00)

Na 25 minuten heb ik eindelijk contact. Eerst heb ik Martijn Minnis aan de lijn. Die mij na 10 minuten doorverbind met Martin de Graaf van de technische dienst. Deze hoort het verhaal aan en zegt dat hij met zijn supervisor overlegt en zegt dat hij zo terugbelt. De afspraak die dan gemaakt wordt is dat er zaterdag 17 november geleverd wordt.

- Zaterdag 17 november 2001

Helaas, niks ontvangen. Het is echter wel beloofd, maar weer zonder resultaat.

- Maandag 19 november 2001 (16.00)

Helaas, nog steeds niks ontvangen. Ik besluit om nog eens te bellen. na ongeveer 25 minuten krijg ik contact met Ronald Floris. Na het hele verhaal aangehoord te hebben zegt hij dat er maar weer eens een terugbel-afspraak moet worden gemaakt. Al heb ik hier niet veel vertrouwen meer in, zal ik het toch maar weer eens proberen, andere dingen kun je toch niet doen. Deze terugbel-afspraak heeft urgentie code 1, en wordt op dinsdag 20 november 2001 afgesproken tussen 18.00-20.00.
Wordt deze terugbel-afspraak niet nagekomen, dan kan ik met de manager spreken die de conact history nog eens goed naleest.
Dit is mijn ervaring met Mxstream...
Uiteindelijk afgelopen vrijdag in orde gekomen

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 16:52 schreef curry het volgende:

[..]

Kan ik dat laatste ergens terugvinden? Ga nml. ook verhuizen waar (nog) geen ADSL is, en ik heb natuurlijk geen zin om te betalen voor iets dat er niet is. Gelukkig(?) heb ik Wanadoo Cable Premium als alternatief. Was het trouwens niet zo dat voor het verhuizen van ADSL ruim 300 piek betaald moest worden?
Ik hoorde dit toevallig van een collega van mij. Ik denk dat je het beste ff kan opbellen naar 0800-mxstream om het te vragen. Anders je provider.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Yup.

7 weken heeft het bij een maat van me geduurd, en die verhuisde binnen Amsterdam. 7 weken weer inbellen dus....

Kijk da's nou weer een voordeeltje van kabel ;) Inpluggen en werken weer. Zeker als je in dezelfde stad verhuisd...

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
Op maandag 26 november 2001 14:41 schreef CheS het volgende:
DAT moeten ze dus veranderen. Als ik een analoge lijn of ISDN verhuis, is het binnen een dag geregeld, als je het maar een week of 6 van te voren aangeeft.

En tegelijkertijd met je ISDN of Analoog verhuizing moeten ze dus ook je ADSL verhuizen. En het kan best, de KPN moet het nou nog WILLEN. En daar zit het probleem..... Ze zijn te halstarrig en eigenwijs, en de afdeling telefonie is een ander hokje dan de afdeling ADSL. En die doen het dus op hun eigen (onklantvriendelijke) manier.

Als je het ruim van te voren aangeeft (bijv 6 weken) dan kan een monteur op de dag van de verhuizing (als ie toch je analoge lijn komt opleveren, of je NT1 kastje komt afmonteren) ook de technische staat van de lijn testen en je op die dag vertellen of ADSL kan of niet. En als ze willen kunnen ze ook op dezelfde dag je aansluiting omgooien.

En dan zijn we weer terug bij dat "willen".... ze willen hun systeem dus niet omgooien. En dus wordt het maar een nieuwe aanvraag.

Ik ben al 3 keer verhuisd binnen dezelfde plaats. Kabelmodem mee, inprikken, en verder internetten. Geen gezeik. :)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Oh excuseer . Wellicht was ik vergeten te vertellen dat inmiddels de aansluitnota voor de oude adsl verbinding op de deurmat ligt. En hoe had ik me dan mogen voorbereiden?
Alleen psychisch zeker......

Groeten,
Rob "Hoog van de Toren"
Op maandag 26 november 2001 16:05 schreef CheS het volgende:
Als je op de MX-stream site kijkt of bij de ISP dan kun je al deze info vinden en kan je er rekening mee houden van te voren, hoef je achteraf ook niet zo hoog van de toren te blazen.

Dit zijn nou eenmaal de processen( worden ook door de OPTA getoetst) en daar kan een individu niets aan veranderen. Dat gaat met de WET ook niet

Verwijderd

Je had het dan van te voren geweten en dat had mischien de keuze ADSL of iets anders vereenvoudigt.

Tja KPN bestaat uit verschillende bedrijfsonderdelen, bij de dealer wordt je auto ook niet op de lopende band in elkaar gezet.
Als bij de ene afdeling de opdracht behandeld is gaat de volgende er mee verder. Zo alround zijn we ook niet ;)

Technisch zou het alleen bij een verhuizing op de zelfde OTFC kunnen. ( maar dan moeten er ook nog de nodige administrattieve handelingen plaatsvinden)Hoe meer verschillende processen hoe chaotischer het wordt.

• maartena
De KPN kan voor geen meter plannen.... ze zijn tot 3 keer toe op een verkeerd tijdstip op komen dagen om bij mij ISDN aan te leggen, hebben mij vervolgens 2 keer aansluitkosten berekend (1 keer bij de Primafoon betaald, en 1 keer via de rekening), komen vervolgens bij de verhuizing van mijn ISDN lijn ook nog eens op de verkeerde dag (ik had nog niet eens ingepakt, ze waren een MAAND te vroeg.... en dan geef je het op tijd aan.... tsss.), en hebben het na de verhuizing ook nog eens voor elkaar gekregen om de rekening tot bijna een jaar later naar mijn oude adres te sturen.

Vervolgens deed na een paar maanden mijn telefoon het niet meer. Hadden ze de verkeerde afgesloten.... wat bleek nou, de vorige bewoner van mijn huis was nogal een schoft, en die was dus met de noorderzon vertrokken zonder rekeningen te betalen. En dus ook niet die van de KPN. Nu weet ik dat de KPN per telefoonnummer registreerd, en niet per adres, dus hoe ze in hemelsnaam die blunder gemaakt hebben snap ik nog steeds niet. 2 weken zonder telefoon, en ik heb aardig geschreeuwd door mijn LIBERTEL telefoon ;)

Je kunt heerlijk in een 5 sterren hotel overnachten met zijn tweetjes voor de hoeveelheid geld die ik uitgegeven heb aan 1-gulden-per-minuut-wachten-tot-je-een-ons-weegt telefoonnummers van de KPN om het allemaal recht te trekken....

En dit allemaal in minder dan 2 jaar tijd.

Hoe hoog denk je dat mijn vertrouwen in de KPN nog is? Neuh, ik kan hier al tijden MXStream gebruiken, maar ik blijf dus echt wel bij mijn kabelmodem.

De KPN is en blijft een bedrijf waar een gigantisch hokjesgeest heerst. Iedereen is bang om verantwoordelijkheid te nemen, en niemand durft beslissingen te nemen. Gevolg: een gigantisch zootje...

Ik vindt het ook niet zo gek dat ze verlies hebben geleden....

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Verlies geleden??? ze maken nog steeds winst. Kijk dat de schulden( investeringen ) het resultaat naar beneden halen is weer iets anders......

En waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Ja en als je zoveel klanten bediend, dan kunnen er ook heel wat fouten gemaakt worden.
Ondanks alles doet KPN het toch gewoon goed als je een vergelijking maakt met een andere telco

Verwijderd

Topicstarter
Omdat KPN van oudsher het merendeel van de infrastructuur beheert ben ik altijd klant van ze geweest. Het merendeel van de tijd gaat het wel goed (zo lang je in de hokjes en voorgetreden paadjes blijft) Zodra er echter een improviserende houding nodig is maken ze er een zoitje van. Of ze gooien het over de schuting in eenander hokje of ze schuiven een klas pas afgestudeerden naar voren die telefoninsch (via een van te voren gekauwd schema) de poep mogen scheppen. Zolang het werkt is er niets aan de hand.
Laatst kwam er een op mijn werk onze lijn naar Eindhoven upgraden. Gaat die lul zonder te testen weg. Dus ik koppel de lijn aan en ja hoor ..... niet werken. |:(
Duurt het tot in de middag. Schade: 50 werkplekken maal 50 gulden per uur arbeidsloon maal 6 uur is 15000 gulden. NIet te verhalen etc. etc.

Rob

• maartena
Op woensdag 28 november 2001 08:29 schreef CheS het volgende:
En waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Ja en als je zoveel klanten bediend, dan kunnen er ook heel wat fouten gemaakt worden.
Ondanks alles doet KPN het toch gewoon goed als je een vergelijking maakt met een andere telco
Mischien ben ik een uitzondering, maar vindt je het aantal fouten en blunders die bij mij gemaakt zijn vallen binnen een normale acceptabele bedrijfsvoering?

Ik bedoel niet alleen ik heb geld verloren omdat ik continue met de KPN moest bellen, maar als je monteurs naar de verkeerde plek op het verkeerde moment stuurt, dan kost dat ook handen vol geld. Zo'n man kost ook klauwen met geld per uur....

Ik vindt het aantal fouten en blunders dat bij mij gemaakt is niet vallen onder "de KPN doet het goed"...

Sorry, maar het is dat de KPN nog steeds de kabels beheerd in dit land. Als een autofabrikant of garage vergelijkbare fouten zou maken zouden ze allang een klant armer zijn.

Waar gewerkt worden fouten gemaakt. Maar niet zoveel binnen 2 jaar bij dezelfde klant. En aangezien ik nog wel eens vergelijkbare verhalen hoor verliest de KPN nog steeds teveel geld aan nodeloze fouten.

En dan geven ze die top-manager ook nog eens een paar miljoen terwijl 5000 man op straat worden gezet. Ik heb steeds minder respect voor dat bedrijf....

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Ik ben het met je eens dat het in jou geval te gek is. Maar helaas kunnen dit soort dingen gebeuren hoe klote het ook is.

Om op auto's terug te komen, als je een nieuwe besteld dan moet je ook niet gek staan te kijken als er een levertijd op zit van een maand of 6 ( in mijn geval) dat het dan uiteindelijk 8 maanden duurt en er dan ook nog problemen zijn ach.
Je kan je druk maken maar dat verandert er weinig aan.

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 07:58
7 Maanden gewacht op de verhuizing.

Vorig jaar op de HHC beurs ADSL aangevraagd (slechts 50,-). Na 3.5 maanden aangesloten. 1.5 maanden gebruikt. Nu 7 maanden later ben ik weer aangesloten (net 3 dagen voor de HCC-beurs).

Eerste 4 maanden gewoon doorbetaald (automatische afschrijving). Het duurde 2 maanden voordat PI de verhuizing door gaf aan KPN (Terwijl ik direct schriftelijk bericht had doorgegeven en in de tussentijd al minimaal 10x gebeld had. Vevolgens had KPN 4.5 maanden nodig om de verhuizing te regelen (dat terwijl ik hemelsbreed maar 15 meter verhuist ben). Vervolgens wel verbinding maar geen data (ik betaalde wel al weer), na 3 weken en ongeveer 20 telefoontjes bleek dat ze me een verkeerd ip-adres gegeven hadden).

Zelf heb ik 4x een klachtenbrief geschreven (op beleefde toon) naar zowel KPN als PI, hiervan is er nooit een beantwoord en heb ip in het totaal +- 75 keer gebeld (Meestal met uitkomst: 1) de verhuizing staat stil of 2) er wordt voor u aan gewerkt, maar altijd: Ik vindt het heel vervelend, maar ik kan niks voor u doen, u moet nog maar even afwachten). Tot 18 oktober ben ik nooit teruggebeld. Krijg ik op de betreffende dag een telefoontje -> de sloop van u oude verbinding is voltooid. Op dat moment was nog niet begonnen met het in orde maken van mijn nieuwe lijn. Daarna heb ik het geluk gehad dat er bij planet iemand persoonlijk voor mij achteraan ging.

Nog een grappige anekdote:

- 4,5 maanden na de verhuizing werd ik opgebeld door een medewerker van KPN met de vraag hoe de verhuizing van de telefoonlijn gegaan was en of ik nog interesse had in mxstream.

In een jaar tijd heb ik dus 1.5 maanden geinternet, 11.5 maanden zonder gezeten en in het totaal wel 7.5 maanden betaald (waarvan er 3 zijn gecrediteerd).

• maartena
Op woensdag 28 november 2001 12:06 schreef CheS het volgende:
Ik ben het met je eens dat het in jou geval te gek is. Maar helaas kunnen dit soort dingen gebeuren hoe klote het ook is.

Om op auto's terug te komen, als je een nieuwe besteld dan moet je ook niet gek staan te kijken als er een levertijd op zit van een maand of 6 ( in mijn geval) dat het dan uiteindelijk 8 maanden duurt en er dan ook nog problemen zijn ach.
Je kan je druk maken maar dat verandert er weinig aan.
Dat komt omdat die auto nog gebouwd moet worden. Wel eens in een auto fabriek geweest de laatste tijd? Er worden geen 1000 rode, en dan 1000 zwarte gemaakt.... ze worden tegenwoordig bij de dealer besteld en geheel op maar, en tot het laatste detail door robots in elkaar gezet.

Pas als de KPN ook OP MAAT gaat leveren (ofwel... ik wil graag 5 nummers op mijn ISDN, en geen 4 of 8, en ik wil graag 1200 kbit/s down, en dan lever ik een beetje upstream in tot maar 64 kbit/s down bijvoorbeeld....) wil ik zolang wachten. De KPN leverd STANDAARD pakketten, die vrijwel allemaal hetzelfde geinstalleerd moeten worden.

En als je na 2 maanden al problemen hebt met een auto, dan heb je duidelijk niet voor het goede merk gekozen >:)

Enne als er alleen maar mensen bij de KPN werken die zeggen "Je kan je druk maken je veranderd er toch weinig aan", dan zie ik de toekomst niet echt vrolijk in voor de KPN :D :D

Zucht.... in de USA bij mijn schoonmoeder kreeg ik binnen 8 dagen DSL aangevraagd, geinstalleerd, en werkend gekregen. En werkend getest ook nog....

Maar ja, dan spreek je natuurlijk over een omgeving waar al tientalen jaren sprake is van concurrentie op de telecommarkt. Nee, de KPN moet van haar hokjesgeest af, en heeft nog heel veel te leren....

Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1