Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kort maar krachtig: NEEOp zondag 25 november 2001 23:26 schreef KDZ het volgende:
Is dit mogelijk????
AAArrgh, dit sucks!!Op zondag 25 november 2001 23:29 schreef Buzzman het volgende:
Overigens bestaat die user al, maar heeft hij geen posts
Kun je die idle poster niet kicken ofzow, dat ik opnieuw me aanmeld ofzow???
Ennuh, kun je zien op welk mail adres die staat, mischien ben ik dat wel
Als er één een kick verdient....Op zondag 25 november 2001 23:38 schreef KDZ het volgende:
Kun je die idle poster niet kicken ofzow, dat ik opnieuw me aanmeld ofzow???
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Op zondag 25 november 2001 23:39 schreef Merely het volgende:
[..]
Als er één een kick verdient dan is het MerelyEerst FAQ'en dan posten!
Jaja, niet zoveel grootspraak, mareh kan je het e-mail adres niet checken dan??Op zondag 25 november 2001 23:39 schreef Merely het volgende:
[..]
Als er één een kick verdient....Eerst FAQ'en dan posten!
als ik het ben kan ik gewoon he w8woord opvragen ercvoor
dat kan jijzelf dus ook, klik hier maar eens, dan hoef je alleen maar je Gebruikersnaam in te vullen en dan krijg je als het goed is vanzelf wat in je postbusOp zondag 25 november 2001 23:49 schreef KDZ het volgende:
[..]
Jaja, niet zoveel grootspraak, mareh kan je het e-mail adres niet checken dan??
als ik het ben kan ik gewoon he w8woord opvragen ercvoor
Ja of niet en dan was het NIET jou mail adresOp zondag 25 november 2001 23:54 schreef Klovan het volgende:
[..]
dat kan jijzelf dus ook, klik hier maar eens, dan hoef je alleen maar je Gebruikersnaam in te vullen en dan krijg je als het goed is vanzelf wat in je postbus
mja, en even een copyright-teken ervanafslopen?
want toen ik alleen nog maar met windows werkte was 't wel leuk, en 't staat natuurlijk ook leuk,m maar 't is niet altijd handig
want toen ik alleen nog maar met windows werkte was 't wel leuk, en 't staat natuurlijk ook leuk,m maar 't is niet altijd handig
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Pagina: 1