Toon posts:

[XP] USB probleem, apparaten verdwijnen...

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
he mensen ik heb winxp geinstaleerd maar elke keer asl ik reboot dan verdwijnen de usb aparaten en herkent xp ze niet meer ik heb de laatste driversv van via geinstaleerd de 4 in 1 usb drivers. ik heb 1 usb muis en 1 usb modem en 1 usb keyboard. iemand nog enige suggesties moet ik kijken naar t merk van mijn mamsbord want de usb poorten zijn geintegreerd..? pls een reactie

Verwijderd

nadat ik XP geinstalleerd heb had ik dezelfde problemen. Bij mij werkte het weer na aanpassingen in de BIOS.
tips staan bij usbman.com

Verwijderd

Ja bij mij werkt usb ook voor geen meter in XP.
Ik heb een Logitech muis op usb en me nieuwe Gamepad(Trusmaster firstorm dual power).
Maar af en toe dan werkt usb gewoon niet meer. Dan moet ik die usb controller opnieuw installeren(zonder muis) allemaal gekloot. Ik heb wel van die drivers voor die gamepad die windows niet goed vind (iets met die handtekening ofzo) zal het daar door komen???

ik vind het maar klote af en toe start windows zomaar opnieuw op, ook als die gamepad er niet in zit. start ik iets en start hij opnieuw op....

• Nogges
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 07:50

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Tip: sommige fabrikanten van moederborden zetten speciale XP bios-versies op hun site! Misschien helpt dat. Ik heb een VIA saturn moederbord en ik had precies hetzelfde probleem: na installeren en herstarten van de pc, waren alle usb-apparaten (Logitech Quick Cam Express en een CanoScan N650) verdwenen. Kon er opnieuw naar laten zoeken, dan vond de pc ze wel, maar na herstarten dus weer weg. Na het downen en installeren van een andere (nieuwere?) bios, was dit verholpen!

You iz one special kid!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel verduidelijkt... ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het is weleens zo geweest dat mijn comp mijn USB apparaten niet herkende.

Voor het feit dat ze verdwijnen heeft Willie Wortel de volgende theorie:

Dit is een duidelijk geval van een verstoord ruimte-tijd continuum. Waarchijnlijk veroorzaakt de electromagnetische straling waardoor er zwarte gaten onstaan waarin de USB apparaten worden ingezogen en terecht komen in een parallel universum waar ze a-synchroom lopen met de atomen van dit universum.

Waar iedere week de Donald Duck lezen al niet goed voor is... >:)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1