Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
AAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH waar dan??Op zondag 25 november 2001 23:30 schreef terw_dan het volgende:
Balen voor jou dat de HCC net afgelopen is, daar hadden ze ze liggen.
Ik ben er vandaag geweest!!!!!
Pfff, geen flauw idee, een Duitse stand. Maar ben zover geweest dat ik echt niet meer weet waar het wasOp maandag 26 november 2001 00:03 schreef KDZ het volgende:
[..]
AAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH waar dan??
Ik ben er vandaag geweest!!!!!
heeft helaas geen zin meer
Verwijderd
Van die everglide krijg ik nu echt zon rsi idee
Is een perfecte muismat, in combinatie met een goede muis.
Verwijderd
Oh ja ik heb zelf dus nu een fUnc maar heb een lap gehad.
ze stonden in hal 12, stand b44.
Tsja, nu ben je helaas te laat.
Ik kan je die muismat overigens wel aanraden hoor! prima dingetje, alleen wel f*cking glad! Het is even wennen, maar hij is zeker het geld waard
Precies.. gewoon een optische muis nemen en je muismat weggooienOp maandag 26 november 2001 02:00 schreef NOxie het volgende:
Ik heb geen muismat heb gewoon een perfect bureau is een en al muismat
Ik heb nl. op de HCC een boomslang 1000dpi gehaald bij c*mputerl@nd (80 piek, supermuisje) en ik wil er een goeie pad bij. (shit, niet gezien op de hcc
mmm, ook niet echt een aanrader, ik heb een tijdje zonder muismat gewerkt maar ik heb nu toch weer een matje eronder, werkt veel prettigerOp maandag 26 november 2001 13:43 schreef InZane het volgende:
[..]
Precies.. gewoon een optische muis nemen en je muismat weggooien
Hail to the king baby!
Verwijderd
A: hij is zwart, en werkt goed met me optical.
B: hij gaat lang mee (Viezigheid trekt er wel in, ik vernieuw hem iedere 4 maanden. Wel nodig met die kilometers.)
C: Het is stof en glijd psies goed naar mijn mening. Hij vliegt er niet over zoals bij plastic er is wat weerstand maar niet teveel.
Dus voor mijn geen func. of everglide
Ik ben er heel erg tevreden mee, ze zijn idd wat dik maar daar wen je snel genoeg aan.
In combi met een goeie muis en een goed ingestelde sensitivity kun je er heerlijk soepel mee gamen..
En het mooiste is, als ie vuil is, dan spoel je 'm toch gewoon af onder de kraan
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik zie hier een aardig nieuw topic over everglides, hebben er naast mij meer mensen interesse in een everglide? Misschien kunnen we wat organiseren?
ik ben geintresseerd!
ik heb hier dus ook een boomslang liggen maar ik zoek dus een supper strak glad muisematje..
ik ben op de hcc geweest en in alle haast heb ik er niet meer aan gedacht
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Ik heb het een heletijd geaan met muismatten van 1 gulden bij ikea...Had er maar 3 (DOM dom dom) Jaar mee gedaan.
Nu heb ik gevangenmuismatten van de pc-discount eronder liggen
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Op woensdag 28 november 2001 05:12 schreef JaWa het volgende:
ik ben geintresseerd!
ik heb hier dus ook een boomslang liggen maar ik zoek dus een supper strak glad muisematje..
ik ben op de hcc geweest en in alle haast heb ik er niet meer aan gedachtmaar diegene die hem daar hebben gekocht.. wat was je ervoor kwijt??
- EverGlide Giganta (RA2) fl.41,-

- Razer Boomslang 1000dpi fl.75,-

Verwijderd
mee eens helemaal mee eens.........Op maandag 26 november 2001 13:43 schreef InZane het volgende:
[..]
Precies.. gewoon een optische muis nemen en je muismat weggooien
Verwijderd
jij speelt duidelijk geen CSOp maandag 26 november 2001 02:00 schreef NOxie het volgende:
Ik heb geen muismat heb gewoon een perfect bureau is een en al muismat
Beviel rete goed, alleen is de opdruk na vele muiskilometers flink aan 't slijten.
sinds kort heb ik een logitech optical en daar vind ik de everglide toch niet zo fijn mee.
dus muis ik nu zonder muismat.
en cs zonder muis mat kan wel hoor doe het al een paar maanden
The first casualty in war is always the truth...
Ik heb ook die boomslang gekocht voor 75 piek, echt superflexe muisOp woensdag 28 november 2001 10:29 schreef Epitome het volgende:
[..]Alleen hiervoor waren de HCC-dagen al geslaagd voor mij!
- EverGlide Giganta (RA2) fl.41,-[afbeelding]
- Razer Boomslang 1000dpi fl.75,-[afbeelding]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Mareh, Everglide is dus niet in nederland te koop??
Dies tenminste ook verblikt/hatstikke goed net als mijn Razor 2000
w00t
Verwijderd
haha z'n gele die een man ging uitdelen??Op woensdag 28 november 2001 17:26 schreef Hankey het volgende:
[..]
...Ik heb alleen een simpel el-cheapo muismatje van de pc-discount....
hehe, ik moest wel springen gek om zo eentje te pakken.
Die dingen zijn keihard, en glijden perfect.Op woensdag 28 november 2001 17:40 schreef rellehenk het volgende:
Ik volg dit niet helemaal, maar wat is er zo bijzonder aan Everglides muismatten?
Ze zijn alleen redelijk prijzig (50 piek ongeveer) en bijna niet te krijgen in NL. Meestal komen ze uit duitseland via indiweb.de
informatique: 79 piekOp woensdag 28 november 2001 18:27 schreef Alpha-xp het volgende:
ik ga de everglide unreal tournament bestellen. en waar kan je die razor hier in ned kopen
pcl: 129 piek
computerland verkoopt ze voor iets van 80 piek geloof ik...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
ik heb zo'n goedkopen van de dixons (ja ik weet het DIXONS),
en die doet het hartstikke goed, je moet tenslotte nog altijd ZELF je muis bedienen en niet je mat
Die Func ligt hier ook onder me optical muis. Perfect voor optical en bal muizen. 2-zijdigOp woensdag 28 november 2001 17:37 schreef robbie007 het volgende:
Ik krijg de fUnc Industries sUrface 1030 MousePad.
[afbeelding]
Dies tenminste ook verblikt/hatstikke goed net als mijn Razor 2000
[afbeelding]
Verwijderd
Ik vind het toch wel een merkbaar verschil ten opzichte van mn oude iFeel Optical Mouseman (die blauwe met blauwe led bovenin) + zwarte gel pad
Maar voor een zinnige bijdrage aan dit topic :
Everglide muismatten op http://www.everglide.de/ bestellen.