Toon posts:

Na gamen lijkt muziek op smurfen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een tijdje heb zitten gamen en ik wil een avi of mp3'tje afspelen lopen deze veel te snel.
Filmpje zijn te zien en het geluid werk ook, alleen gaat het veel te snel. Ook mp3 wordt veel te snel afgespeeld.
Na een herstart van windows (ME of XP) is alles weer normaal.....totdat ik een spel heb gespeeld.

Waar kan dit aan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Schop!

Niemand enig idee?

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17

Termy

valt er nog wat te fragge?

misschien blijft er iets van je game of zo "hangen" dat je geluid aanstuurt wat dan in conflict raakt met je media player of wat je ook gebruikt voor je mp3/divx?

zoiets heb ik iig nog nooit meegemaakt...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Geen wmp gebruiken, die doet vage berekening om snelheid .avi of .mp3 te bepalen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Sampeling snelheid van je geluidskaart. Die moet weer een schop hebben dat ie naar 44.1KHz gaat ipv op 48KHz blijft staan, (DirectX gooit um volgens mij naar het maximum), heb er zelfs in Linux last van.

Misschien een troll, maar hier heeft het mee te maken.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 23:54 schreef Skinkie het volgende:
Sampeling snelheid van je geluidskaart. Die moet weer een schop hebben dat ie naar 44.1KHz gaat ipv op 48KHz blijft staan, (DirectX gooit um volgens mij naar het maximum), heb er zelfs in Linux last van.
Ja...maar hoe schok je hem dan weer naar 44.1kHz

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 22:47
Je moet ook gewoon regelmatig een kwartiertje pauze nemen ;)
Pagina: 1