Dit is het 3-stappenplan voor het openen van een topic in Windows Clients. Dit topic is gemaakt omdat er veel commentaar was over het lage niveau van Windows Clients. Door middel van dit topic probeer ik hier verandering in te brengen, zodat het forum ook voor de wat betere WOS gebruikers interessant blijft.
Hieronder zie je dus het stappenplan. Het is dus niet meer de bedoeling dat je zomaar een topic opent zonder deze stappen uit te voeren. Doe je dit toch? Dan gaat je topic per direct op slot.
Het algemene idee hier achter is dat de simpele vragen hiermee eruit gefilterd worden. Het niveau zal hierdoor hopelijk gaan stijgen.
Stap 1
Kijk in de Windows Clients faq:Stap 2
Ga eerst zelf op zoektocht of je vraag niet al beantwoord is:
Is je vraag niet beantwoord door bovenstaande hulpmiddelen, maak dan een topic aan.
Zet in je subject tussen haakjes "[]" om welke windows het gaat. Een paar voorbeelden:
Topics die niet aan deze eisen voldoen, worden voorzien van een slot. Laat dit duidelijk zijn!
Q:
Alvast bedankt voor de medewerking
Ik blijf open staan voor verbetering / aanpassingen van de policy / FAQ's, dus als je iets te melden hebt, kan je mij altijd mailen
Hieronder zie je dus het stappenplan. Het is dus niet meer de bedoeling dat je zomaar een topic opent zonder deze stappen uit te voeren. Doe je dit toch? Dan gaat je topic per direct op slot.
Het algemene idee hier achter is dat de simpele vragen hiermee eruit gefilterd worden. Het niveau zal hierdoor hopelijk gaan stijgen.
Stap 1
Kijk in de Windows Clients faq:Stap 2
Ga eerst zelf op zoektocht of je vraag niet al beantwoord is:
- Kijk in je windows help
- Kijk in de Microsoft Knowledge Base Waar echt heel veel info te vinden is over de meest simpele onderwerpen
- Kijk in de Search van GoT, omdat veel antwoorden daar al terug te vinden zijn
Is je vraag niet beantwoord door bovenstaande hulpmiddelen, maak dan een topic aan.
Zet in je subject tussen haakjes "[]" om welke windows het gaat. Een paar voorbeelden:
- [winXP] Hoe werkt de activering
- [win2k] PC aanmelden op een domein, hoe werkt dit?
- [WinME] Mijn control panel geeft een error
- [Win95] Hoe stel ik mijn achtergrond in?
- [Win98] Hoe krijg ik deze BSOD weg?
- [Win98se] Hoe werkt Win98 in een domein?
- [DirectX] Ik krijg die en die error
Topics die niet aan deze eisen voldoen, worden voorzien van een slot. Laat dit duidelijk zijn!
Q:
- Jamaar Buzz, ik snap helemaal niks van die faq van jou, ook niet van die microsoft knowledge base :{
- Dat is jammer voor je, ik kan er helaas niks van zeggen, maar een beetje verstand van zaken mogen we wel eisen.
- Waarom wil je het niveau zo hoog hebben?
- Omdat de meeste simpele vragen in de search / microsoft knowledge base al behandeld zijn en dit forum ook interessant moet zijn voor de meer professionele / betere WOS gebruikers
Alvast bedankt voor de medewerking
Ik blijf open staan voor verbetering / aanpassingen van de policy / FAQ's, dus als je iets te melden hebt, kan je mij altijd mailen
[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 30-04-2007 08:24 . Reden: html gefixed ]