Inloggen kan ook helpen
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Onder Stuffis Generalis, boven Wetenschap en Levensbeschouwing.
Hier dus: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/2
En als dat niet werkt heb je geen toegang, maar aangezien je van het bestaan af weet, zal dat wel meevallen... Je hebt geen ban gekregen voor SG/HK neem ik aan?
Hier dus: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/2
En als dat niet werkt heb je geen toegang, maar aangezien je van het bestaan af weet, zal dat wel meevallen... Je hebt geen ban gekregen voor SG/HK neem ik aan?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Waarvan 6 techposts. Dat schiet al aardig op!Op maandag 26 november 2001 00:13 schreef psilo het volgende:
hij heeft maar 7 posts..
Nog 44 techposts en 30 dagen, dan zie je em wel, Leonstyle!
Want je bent vandaag pas geregistreerd.
Anyway, welkom op GoT!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
hehe volgens mij heeft hij al eerder op GoT gezeten
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ja, ik heb een vraagje, ik was voorheen bekend onder de username leon_k_2001. Maar aangezien het binnenkort 2002 wordt vond ik die naam niet meer origineel.
Kan mijn leon_k_2001 account worden opgenomen in Léonstyle ???
Nee, valt waarschijnlijk onder hetzelfde als naam wijzigen..Op maandag 26 november 2001 16:40 schreef Leonstyle het volgende:
Ja, ik heb een vraagje, ik was voorheen bekend onder de username leon_k_2001. Maar aangezien het binnenkort 2002 wordt vond ik die naam niet meer origineel.
Verwijderd
Zolang het maar goede techposts zijn.Op maandag 26 november 2001 17:21 schreef Leonstyle het volgende:
Oh dat is dan wel balen,
Dan moet ik maar weer veel gaan posten
Je oude account gaat wel op slot.
Hoe dacht je dan dat ik op Mp3delivery al op meer dan 1800 posts zitOp maandag 26 november 2001 17:22 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Zolang het maar goede techposts zijn.
Verwijderd
Zou die site toch niet noemen, en ook maar uit je sig halen, illegaal mp3 downen wordt niet zo op prijs gesteld hierOp maandag 26 november 2001 18:05 schreef Leonstyle het volgende:
[..]
Hoe dacht je dan dat ik op Mp3delivery al op meer dan 1800 posts ziten Admin ben geworden ???
(om nog maar te zwijgen van die irritante pop-ups
Ik had leonstyle al gemaild of ie z'n sig en ondertitel wil wijzigen. Hij had nog niet gereplied.... hopelijk veranderd ie het snel. Hoeven wij het niet te doen
Op maandag 26 november 2001 18:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Zou die site toch niet noemen, en ook maar uit je sig halen, illegaal mp3 downen wordt niet zo op prijs gesteld hier
(om nog maar te zwijgen van die irritante pop-ups)
kheb ff gekeken en ik heb geen popups gezien.
Geen popupkiller aanwezig hier.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ach, het zijn allemaal mietjes die hier rondlopen. Ondertussen zitten ze zelf mp3'z te downloaden bij www.mp3delivery.com en hier maar doen of hun neus bloedt...
Hoi, dan zijn we saampjes mietjes.
En als je hier toch bent, kun je dan ajb even mijn handtasje vasthouden?
En als je hier toch bent, kun je dan ajb even mijn handtasje vasthouden?
Ik tel er 3, waarvan er 2 'lastig' te sluiten zijn (geen kruisje rechtsbovenin)..Op maandag 26 november 2001 18:45 schreef pier het volgende:
[..]
kheb ff gekeken en ik heb geen popups gezien.
Geen popupkiller aanwezig hier.
Pagina: 1