Toon posts:

Flash 6 Beta is uit

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie Flash 6 beta al gezien? http://www.ta2evilclan.fermious.com/new/flash6a.jpg

Dat middelvinger, ik weet niet, dat is een grapje denk ik van iemand. Maar Flash 6 is geen grapje. ;)

Verwijderd

Is niet uit, alleen wat screenshots van Flash 6 beta, en de vaste bezoekers van Flashguru, hadden deze link waarschijnlijk ook al gevonden met meerdere Flash 6 screenshots: http://www.swf.hu/html/cikk/20010913.php3...

Verwijderd

of op http://www.flashmagazin.de/ waarop ook een artikel staat. Tis trouwens allemaal op FFWD amsterdam geweest en daar waren ook al die nieuwe dingen te zien.

Het schijnt dat er ook op internet ergens de beta te krijgen is. ergens vandaan uitgelekt.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

elk nieuws over Flash 6 beta is:

• een gerucht, tenzij door Macromedia bevestigd
• is al vertoond op FlashForward2001 in Amsterdam

De mensen die iets weten over de nieuwe versie van Flash 6 moeten allemaal een contract tekenen, een zogenaamde NDA ( Non-Disclosure Agreement ). Dit staat onder strenge regels, en breek je die dan heb je 2 problemen:

- je word linea recta van het beta programma van Macromedia gegooid
- je krijgt het advocatenteam van Macromedia op je dak

geduld beste mensen..geduld..

:)

"You're only as good, as what you did last week."

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 22:54 schreef oh,when? het volgende:
De mensen die iets weten over de nieuwe versie van Flash 6 moeten allemaal een contract tekenen, een zogenaamde NDA ( Non-Disclosure Agreement ). Dit staat onder strenge regels, en breek je die dan heb je 2 problemen:

euuhh ja, dat is bij alles zo maar tóch wordt er altijd weer van alles en nog wat gelekt (games, windows, liedjes, enz). niet zo vreemd ook, als je bedenkt hoeveel mensen er bij het hele proces rond een product betrokken zijn. schoonmaakster die ene cd'tje meeneemt om maar een voorbeeld te noemen :)

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 25 november 2001 22:58 schreef nelis het volgende:

[..]

euuhh ja, dat is bij alles zo maar tóch wordt er altijd weer van alles en nog wat gelekt (games, windows, liedjes, enz). niet zo vreemd ook, als je bedenkt hoeveel mensen er bij het hele proces rond een product betrokken zijn. schoonmaakster die ene cd'tje meeneemt om maar een voorbeeld te noemen :)
geloof me...ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het beta programma van Macromedia beperkt is tot een klein cirkeltje van mensen die regelmatig via internet contact hebben.
Sluit idd niet uit dat sinds de explosieve groei van de populariteit van Macromedia Flash het steeds moeilijker word dingen geheim te houden.

Zo kan ik me nog herinnerren dat Flashkit screenshots van een illegale Flash 5 beta op de site hadden, daardoor meer dan 1 miljoen unieke hits binnen 12 uur hadden, en vervolgens de CEO van internet.com ( moederbedrijf van Flashkit ) vervolgens midden in de nacht Mark Fennel (voormalig webmaster van Flashkit) opbelt dat ie onmiddelijk de screenshots eraf haalde, anders werd Flashkit afgestoten van internet.com. De advocaten vonden het namelijk niet zo leuk.Ook hebben zij een flinke boete gehad...

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 22:10 schreef Cool_Duck het volgende:
Hebben jullie Flash 6 beta al gezien? http://www.ta2evilclan.fermious.com/new/flash6a.jpg

Dat middelvinger, ik weet niet, dat is een grapje denk ik van iemand. Maar Flash 6 is geen grapje. ;)
Wat een :r om Macromedia zo te pakken.....erg flauw....
Die gast die dat heeft gemaakt moet wel een enorme xxx zijn, want flash roeleert dik....

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:28
Op zondag 25 november 2001 22:58 schreef nelis het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[offtopic]

[inside]
    Nelis, ik zou in ieder geval wel weten waar ik de
    standaard edit mode kon veranderen ;)
  [/inside]

[/offtopic]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 23:44 schreef willem169 het volgende:

[..]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[offtopic]

[inside]
    Nelis, ik zou in ieder geval wel weten waar ik de
    standaard edit mode kon veranderen ;)
  [/inside]

[/offtopic]
lol :D

Verwijderd

Van flashguru...

http://www.tiptech.net/bbs/qa_file/read.asp?name=flash_movie&page=1&num=7188

De function set van F6 ....... ????

Stage (object)
Stage.height
Stage.onResize()
Stage.scaleOnResize()
Stage.width

????

Sound.onSoundComplete()

:) :) :)

en nog meer van dat....fijn als het zo gaat zijn...

Prettig!

B.

Verwijderd

Object.registerClass()

ohhhhh.... :) :P

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 13:54
hmmm

spijtig
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
We recieved these several Flash 6 screenshots from
one of our readers. The beta version is probably 
circulating on the web right now. We have no further 
information, it is not known how the program appeared on 
the web... the beta tester program seems not to be working 
properly....
SWF.HU takes no responsibility for the screenshots, however 
it will remove them if told so!
THE SCREENSHOTS ARE NO LONGER AVAILABLE !

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zondag 25 november 2001 23:13 schreef oh,when? het volgende:

[..]
Zo kan ik me nog herinnerren dat Flashkit screenshots van een illegale Flash 5 beta op de site hadden, daardoor meer dan 1 miljoen unieke hits binnen 12 uur hadden, en vervolgens de CEO van internet.com ( moederbedrijf van Flashkit ) vervolgens midden in de nacht Mark Fennel (voormalig webmaster van Flashkit) opbelt dat ie onmiddelijk de screenshots eraf haalde, anders werd Flashkit afgestoten van internet.com. De advocaten vonden het namelijk niet zo leuk.Ook hebben zij een flinke boete gehad...
Ging dat niet over een leuk gefotosjopte fake versie 6? Iig is zoiets wel twee-ledig. Ivm concurrentie zou het schadelijk kunnen zijn al denk ik dat een screenshot weinig boeiend is. Maar een beetje webvertising campagne red dat aantal hits niet, en wat dat betreft mooi stukje free publicity.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik weet eigenlijk niet hoezeer flash free publicity nodig heeft. Enige wat misschien nodig is is dat het anders genoeg is dat de bazen het willen aanschaffen voor de arme flashers :)

|{ brrr }] |

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 08:25 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Ging dat niet over een leuk gefotosjopte fake versie 6?
nee, dat waren volgens mij voorbeelden van wat enkele gebruikers graag in flash 6 zouden zien (like 3d ed) :)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:41

Tim Schuhmacher

abasios

Ja en dat hadden ze gefaked met photosho dus

toch?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 22:24 schreef Seraph het volgende:
Is niet uit, alleen wat screenshots van Flash 6 beta, en de vaste bezoekers van Flashguru, hadden deze link waarschijnlijk ook al gevonden met meerdere Flash 6 screenshots: http://www.swf.hu/html/cikk/20010913.php3...
Is wel uit. Ik had hem zojuist geinstalleerd en getest. Je moet alleen weten waar je het kan halen.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 26 november 2001 08:25 schreef OzBoz het volgende:

Ging dat niet over een leuk gefotosjopte fake versie 6?
nope..dat was daarna..die screenshots van Flash 5 hebben er in totaal 15 uur opgestaan..

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 10:40 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Is wel uit. Ik had hem zojuist geinstalleerd en getest. Je moet alleen weten waar je het kan halen.
Mail me please....... pleasee.....

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 26 november 2001 11:56 schreef B-Top het volgende:

[..]

Mail me please....... pleasee.....
foei... >:) ;)

Verwijderd

Ach, als het er is waarom niet....ik voel me dan eerlijk gezegd niet zo verkeerd....daarnaast wilde ik ook wel in het beta team....maar daar heb je centjes of vriendjes voor nodig.

Verwijderd

Ik heb 'm eergister ookal van 't webgehaalt (maar wist niet of ik hier een topic mocht openen, omdat 't over illegaal verkregen software gaat)

Als ik 'm opstart en patch dan krijg ik ook dat "Fuckyou Macromedia" schermpje te zien, erg vreemd..

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 16:48 schreef virtual het volgende:
Ik heb 'm eergister ookal van 't webgehaalt (maar wist niet of ik hier een topic mocht openen, omdat 't over illegaal verkregen software gaat)

Als ik 'm opstart en patch dan krijg ik ook dat "Fuckyou Macromedia" schermpje te zien, erg vreemd..
Mailen mag....maar warez posten niet...lijkt me duidelijk......wil ook geen illegale shit aanvragen.....

we kunnen erover mailen.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 26 november 2001 16:43 schreef B-Top het volgende:
maar daar heb je centjes of vriendjes voor nodig.
Klopt als een bus. Voor iedereen die het nog niet wist, je kan voorlopig alleen op het beta programma komen als je word uitgenodigd, of aanbevelen door iemand die al op het betaprogramma zit. Daarna word gestemd en gekeken of je feedback kan leveren.

Helaas maar waar...

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 10:36 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Ja en dat hadden ze gefaked met photosho dus

toch?
ja, maar er werd duidelijk bij verteld dat het niet ging om een uitgelekte versie van flash 6, oftewel, het was geen fake flash 6 in dat opzicht

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 16:48 schreef virtual het volgende:
is niet vreemd, komt omdat euuhh hoe leg ik dat uit :? zelfde als je eerst photoshop installeert, het geïnstalleerde (dus niet de install zelf maar het geïnstalleerde) op cd zet en dat vervolgens op een andere compu gooit. dan begint ie dus altijd met de instellingen zoals je die had op de eerste comp (jammer genoeg)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 november 2001 17:38 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Klopt als een bus. Voor iedereen die het nog niet wist, je kan voorlopig alleen op het beta programma komen als je word uitgenodigd, of aanbevelen door iemand die al op het betaprogramma zit. Daarna word gestemd en gekeken of je feedback kan leveren.

Helaas maar waar...
Weet iemand waar je het beta programma officieel en legaal kan downloaden? Want ik wil best wel beta tester zijn.

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 26 november 2001 18:22 schreef Cool_Duck het volgende:

[..]

Weet iemand waar je het beta programma officieel en legaal kan downloaden?
de beta's zijn alleen voorbehouden aan een select groepje mensen, dus je zal idd óf geld moeten hebben óf vriendjes in de macromediakringen :)

legaal that is ;)

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 18:28 schreef nelis het volgende:

[..]

de beta's zijn alleen voorbehouden aan een select groepje mensen, dus je zal idd óf geld moeten hebben óf vriendjes in de macromediakringen :)

legaal that is ;)
Lijkt erop dat ik moet gaan hoeren bij MM..

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 18:19 schreef nelis het volgende:

[..]

is niet vreemd, komt omdat euuhh hoe leg ik dat uit :? zelfde als je eerst photoshop installeert, het geïnstalleerde (dus niet de install zelf maar het geïnstalleerde) op cd zet en dat vervolgens op een andere compu gooit. dan begint ie dus altijd met de instellingen zoals je die had op de eerste comp (jammer genoeg)
Nou nee, ik denk eerder dat degene die em heeft gekraakt dit ff voor de grap heeft bijgevoegd, dat doen ze meestal. Tis meer bedoeld als, Fuck you MM, ook al wil je de beta niet vrijgeven op het Net en ook al beveilig je het (?), ik heb ervoor gezorgd dat het wel te downloaden en te kraken is..

Maarre degene die em nu hebben, hoe bevalt ie?

Verwijderd

^^^^^Kick^^^^^^

Verwijderd

Heeft iemand hem officieel btw?

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 29 november 2001 14:10 schreef B-Top het volgende:
Heeft iemand hem officieel btw?

<fluisermode>
er zijn enkele bedrijven die hem hebben in NL, waaronder Lxxxxxxxx...ssssttttttt
</fluisermode>

/edit: bedrijf weggehaald, aangezien het niet aan mij is dit te vertellen :)

Verwijderd

ff social engineeren dan maar. >:)

Verwijderd

ff mn mensen die mensen bij macromedia kennen contacteren :)

zoo :P

nu maar wachten >:)

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 09:38
je kunt je hier opgeven als beta-user:
http://www.macromedia.com/support/programs/beta.html

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 10:06
weet iemand al wanneer komt de final uitkomt, en wat er nieuw is aan versie 6?

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 29 november 2001 21:36 schreef torp het volgende:
je kunt je hier opgeven als beta-user:
http://www.macromedia.com/support/programs/beta.html
daar heb ik al op gereageerd:
Op maandag 26 november 2001 17:38 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Helaas maar waar...

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 09:38
:'( tja, nou dan niet...

Verwijderd

begin me af te vragen waarom ik niet ben uitgenodigd :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Op donderdag 29 november 2001 21:38 schreef devv05 het volgende:
weet iemand al wanneer komt de final uitkomt, en wat er nieuw is aan versie 6?
Wel, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de vormgeving veranderd is, De menutjes kunnen nu "dichtklappen" en er is onderin een optiebalk bijgekomen met de info die direct slaat op het geselecteerde opject.

De teken-interface is weer verder opgetweakt, naast een bezier die flash 5 ook al had zit er nu ook een skew bij en een speciale block-draw tool voor selecties. Het is overigens nu ook mogelijk om te skewen
verder hoef je niet meer eerst een MC te maken om iets transparant te zetten :)
Ook zit er een tooltje voor gradienten bij, die ik niet helemaal kan thuisbrengen

Action script:

Actionscript heeft nieuwe topics gekregen, zoals Flashu UI components (een voorgecode checkbox, pushbutton list etc.) dat is dus wat anders dan de common library, deze kunnen namelijk via AS weer gewoon uitgelezen worden

(vb, er is een actionscript commando Fscrollbar, met de Methods: getScrollPosition, getEnabled, setSmallscroll etc.) de betrouwbare bron had nog geen helpfiles dus ik weet niet precies wat deze dingen doen.

verder zijn er depricated actions bijgekomen, zoals de toggleHighquality, maar ook de oude maxscroll en string en substring.

en wat te denken van de Object>>Core's zoals de movie-objects camera, mircophone en Video. JAJA realtime aansteuring van video en microfoon :)

Verder zijn er een hele reut Server/Client controls bijgekomen :)

Ondersteuning externet files:

JA! het is zo ver, flash heeft een uitgebreide video ondersteuning gekregen. Een video object laat zich aansturen als een movieclip en kan naar wens getweaked worden met alpha, skew etc. (asf, wmf)

en je kan DFX (een 3d formaat) importeren :)
de bron had dat nog niet gedaan

dan zit er ook nog iets in dat ze Macromedia Flash Vide noemen (.flv) quicktime en windows meta files (wmf)

dat word dus dik en vet cool :)

Stoer; Marduq

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef XangadiX het volgende:

[..]

en je kan DFX (een 3d formaat) importeren :)
de bron had dat nog niet gedaan
Bedoel je niet .DXF? das toch een AutoCad formaat..? :?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Ik hoop echt dat het een tijdje gaat duren voordat MM Flash 6 final uit is, heb net pas de Flash 5 bible gekocht... zou toch zonde van m'n geld zijn he ;)

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 17:48 schreef JunkyJaz het volgende:
Ik hoop echt dat het een tijdje gaat duren voordat MM Flash 6 final uit is, heb net pas de Flash 5 bible gekocht... zou toch zonde van m'n geld zijn he ;)
Je blijft toch sowieso nog heel lang flash 5 houden. Op het moment dat 6 uitkomt kun je er haast niets mee. Het word pas weer interessant als iedereen de plugin gedowned heeft en dat duurt nog wel ff. Net zoals er nu nog mensen in flash 4 flashen.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 30 november 2001 20:20 schreef Necromancy het volgende:
...Net zoals er nu nog mensen in flash 4 flashen.
sterker nog...het gebeurt nog weleens (vooral Flash banners, en animaties) dat er Flash 3 word verlangd.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef XangadiX wat dingen:

Wel, uit betrouwbare bron heb ik vernomen...
Oftewel, je hebt gewoon de alpha 3, die stiekem toch is uitgelekt op de verschillende warez sites. Maar goed...dat is al een oude build. Maak mensen niet blij met een dode mus, want tot en met de laatste beta (3) is er nog niks feature-frozen. Er kan tot en met het laatste moment nog van alles eruit worden gehaald, zij het om politieke redenen, zij het om technische redenen. Zo is het met elk software product.

We zien het wel tijdens de officiele launch van Flash 6.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind ook dat Flash 6 liever zo laat mogelijk uit moet komen, want ik heb Flash 5 nog niet eens gemasterd, liever eerst wat oefenen voordat ik overstap op versie 6.

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 20:58 schreef oh,when? het volgende:

[..]

sterker nog...het gebeurt nog weleens (vooral Flash banners, en animaties) dat er Flash 3 word verlangd.

Ik zie het als policy om voor desbetreffend doel een zo laag mogelijke versie te gebruiken.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:04
kzie dat je eindelijk de palllets aan elkaar kan "docken" zoals in ps6 :) hoop nie dat ze daar problemen krijgen met Adobe zoals met flash5 toendertijd...

• Slashdotter
  • Niet online
Op zaterdag 01 december 2001 11:13 schreef Cool_Duck het volgende:
Ik vind ook dat Flash 6 liever zo laat mogelijk uit moet komen, want ik heb Flash 5 nog niet eens gemasterd, liever eerst wat oefenen voordat ik overstap op versie 6.
Doh! Het voordeel van een nieuwe versie is juist dat ie gebruiksvriendelijkers is dan de vorige versie.

Waar je in Flash 5 heel ingewikkeld over doet is in Flash 6 misschien versimpeld tot 1 click op de knop.

Wat mij betreft komt ie zo snel mogelijk uit.

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 16:06 schreef Helox-in-a-box het volgende:
kzie dat je eindelijk de palllets aan elkaar kan "docken" zoals in ps6 :) hoop nie dat ze daar problemen krijgen met Adobe zoals met flash5 toendertijd...
Macrodobe flash v6.0 ;) ??
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef XangadiX het volgende:

[..]

JA! het is zo ver, flash heeft een uitgebreide video ondersteuning gekregen. Een video object laat zich aansturen als een movieclip en kan naar wens getweaked worden met alpha, skew etc. (asf, wmf)
OMG, dit lijkt me dus echt zeer kelw allemaal! Maar... eerst zien en dan pas geloven :7

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op zaterdag 01 december 2001 23:50 schreef Spud het volgende:

[..]

Macrodobe flash v6.0 ;) ??
[..]

OMG, dit lijkt me dus echt zeer kelw allemaal! Maar... eerst zien en dan pas geloven :7
[link verwijderd]

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Verwijderd

cjs ???? 6 plugin voor b-top??????

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 02 december 2001 15:25 schreef B-Top het volgende:
cjs ???? 6 plugin voor b-top??????
Daar heb je bar weinig aan, want die kun je alleen lokaal testen. Iedere plugin-check op een website is namelijk gebaseerd op de huidige versie van de Flash player (versie 5 r42) en deze kan versie 6 niet detecten. Zodoende word er vanuit gegaan dat je nog geen Flash player hebt geinstalleerd en word er gevraagd of je deze wil downloaden.

• Oefening
  • Niet online
B-Top: Die zit toch bij die download van dat warezboard in? :)
oh, when?: Kan je um wel downen en lokaal draaien dan of werkt dat ook niet? :)

Verwijderd

het lijkt wel of iedereen dat ding heeft behalve ik...godverd.

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 16:43 schreef B-Top het volgende:
:? Heb jij geen meel ontvangen van Cool_Duck?

[edit]Want als dat niet zo is wil ik um wel ff doorsturen :)
[edit2]Verzonden naar meeladres uit profiel :)

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Maak je niet ongerust, ik heb hem ook nog niet. :( (werkende Flash 6 bèta that is )

Verwijderd

meel mu :)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 16:55 schreef nelis het volgende:

[..]

aha thnx, ben nu aan het downen(met 11Kb :( )

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Maak je niet al te druk, want die alpha 3 die iedereen nu heeft, en waardoor iedereen nu denkt dat ze weten wat Flash 6 nu zal bevatten zal niet eens meer werken. Iedere build krijgt een unieke serial mee, plus bij het opstarten word gekeken welke naam / ip-adres / serial word gebruikt. Dit krijg je allemaal van het beta-programma van MM dus illegale warez versies werken maar voor 2-3 weken max.

Laten we ons maar concentreren op de huidige versie, want ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier die nog niet eens beheerst ( no pun intended )

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op zondag 02 december 2001 16:55 schreef nelis het volgende:

[..]

Mail mij ook even? :9

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 17:48 schreef cjs het volgende:

[..]

Mail mij ook even? :9
done :)

Verwijderd

ergens hier:
code:
1
2
3
4
5
6
7
00488097   jmp     004880A7
00488099   lea     edi,[esi+24Ch]
0048809F   jmp     004880CE
004880A1   lea     edi,[esi+34Ch]
004880A7   or       ecx,0FFh
004880AA   xor     eax,eax
004880AC   repne scas  byte ptr [edi]

crasht ie bij mij :(

nah jah...zal wel aan XP liggen. >:)

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op zondag 02 december 2001 18:18 schreef B-Top het volgende:
ergens hier:
code:
1
2
3
4
5
6
7

[verwijder mode] Hier stond iets wat niemand verder wat aan gaat :P [/verwijder mode]

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 02 december 2001 18:18 schreef B-Top het volgende:
ergens hier:
code:
1
2
3
4
5
6
7

wat dacht je van:

Macromedia Flash 6 Alpha 3 player

:+

• Oefening
  • Niet online
Onder '98se doet ie ut hier, onder xp nog niet geprobeerd

• Oefening
  • Niet online
Ik heb zo het idee dat iemand ons plezier aan het vergallen is >:) :P :
Op zondag 25 november 2001 22:54 schreef oh,when? het volgende:
elk nieuws over Flash 6 beta is:

• een gerucht, tenzij door Macromedia bevestigd
Als het gaat om de uiteindelijk versie, true. Maar ik heb hier toch echt de beta liggen. :)
• is al vertoond op FlashForward2001 in Amsterdam
Mwoa, hoewel ik daar niet geweest ben lijkt me dat sterk anders zouden de functies/aspecten/enz van de beta ook wel worden prijsgegeven. :)

Klopt, maar net als bij andere producten/bedrijven lekt er in bijna alle gevallen wel wat uit, zo ook bij deze keer bij de Flash 6 beta. :)
Op zondag 25 november 2001 23:13 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar er zit nogal een verschil tussen een drukbezochte professionele nieuwspublicerende flashsite en een klein vergeten warezboardje in een afgelegen hoek van internet. :)
Op zaterdag 01 december 2001 06:04 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Maar goed...dat is al een oude build. Maak mensen niet blij met een dode mus,
Waarom niet? Iedereen weet dat het hier om een beta draait, laat mensen gewoon lekker zelf beslissen of ze die willen draaien of niet. Ik (en vast ik niet alleens) persoonlijk krijg er gewoon een kick van als ik iets onofficiëls mag testen wat hoogswaarschijnlijk een tijd later in de markt wordt gebracht. :)
want tot en met de laatste beta (3) is er nog niks feature-frozen. Er kan tot en met het laatste moment nog van alles eruit worden gehaald, zij het om politieke redenen, zij het om technische redenen. Zo is het met elk software product.
Daar heb je gelijk in, maar de kans is wel groot dat een groot deel van de features in de beta blijven zitten (net als bij andere producten like xp ed). :)
We zien het wel tijdens de officiele launch van Flash 6.
Ach, ik en blijkbaar ook nogal wat anderen zien het liever wat eerder ook al staat alles nog niet 100% vast. Want zelfs áls er van alles wordt gewijzigs dan heb ik er toch nog mooi ff met plezier mee kunnen spelen. :)
Op zondag 02 december 2001 17:45 schreef oh,when? het volgende:

[..]

en waardoor iedereen nu denkt dat ze weten wat Flash 6 nu zal bevatten.
Wat de beta zal bevatten, en dús welke features een grote kans hebben om de uiteindelijke versie te halen. :)
Iedere build krijgt een unieke serial mee, plus bij het opstarten word gekeken welke naam / ip-adres / serial word gebruikt.
En dat is dus gecrackt. :)
Laten we ons maar concentreren op de huidige versie, want ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier die nog niet eens beheerst ( no pun intended )
Ook dat is waar, maar waarom zouden die personen niet gewoon ff voor de fun met de beta mogen spelen. Iedereen weet dat het hier om een beta draait en dat er nog het één en ander kan veranderen, dus niemand zal zich in een groot Flash6-project storten om er vervolgens huilend achter te komen dat er uiteindelijk nog een aantal dingen zijn veranderd. :)

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 02 december 2001 19:07 schreef nelis het volgende:
Ik heb zo het idee dat iemand ons plezier aan het vergallen is >:) :P :
[..]

Als het gaat om de uiteindelijk versie, true. Maar ik heb hier toch echt de beta liggen. :)
[..]

En dat is dus gecrackt. :)
[..]

Ook dat is waar, maar waarom zouden die personen niet gewoon ff voor de fun met de beta mogen spelen. Iedereen weet dat het hier om een beta draait en dat er nog het één en ander kan veranderen, dus niemand zal zich in een groot Flash6-project storten om er vervolgens huilend achter te komen dat er uiteindelijk nog een aantal dingen zijn veranderd. :)
Het lijkt er idd op dat ik jullie plezier aan het vergallen ben, maar dat is echt niet zo. En sommige van jullie weten vast wel dat ik wel meer over de nieuwe versie van Flash weet dan dat ik eigenlijk (mag) vertellen. Wat ik echter duidelijk wil maken is dit:

• In het verleden heeft MM veel problemen gehad met illegale beta versies die op het net verschijnen.
• Daardoor zijn ze erg huiverig op het vertellen van nieuwe features en het aannemen van nieuwe beta-testers
• MM is een groot software-bedrijf met een felle juridische afdeling
• Het verspreiden van illegale (gestolen) beta-software is illegaal
• Dat staat ook in de FAQ: En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
• Je zegt net zelf dat je de warez versie hebt
• Mocht MM daar achterkomen, op welke manier dan ook, dan heb jij een probleem
• En jij niet alleen, Webmagix (bedrijf achter GoT) ook

Dus ik snap best dat jullie hunkeren naar de beta, en vind het ook best goed dat je die willen vespreiden, over praten etc. Maar of het nu slim is dat op een van de grootste publieke fora van NL te doen?

tja.

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op zondag 02 december 2001 19:30 schreef oh,when? het volgende:

[..]

Het lijkt er idd op dat ik jullie plezier aan het vergallen ben, maar dat is echt niet zo. En sommige van jullie weten vast wel dat ik wel meer over de nieuwe versie van Flash weet dan dat ik eigenlijk (mag) vertellen. Wat ik echter duidelijk wil maken is dit:

• In het verleden heeft MM veel problemen gehad met illegale beta versies die op het net verschijnen.
• Daardoor zijn ze erg huiverig op het vertellen van nieuwe features en het aannemen van nieuwe beta-testers
• MM is een groot software-bedrijf met een felle juridische afdeling
• Je zegt net zelf dat je de warez versie hebt
• Mocht MM daar achterkomen, op welke manier dan ook, dan heb jij een probleem

Dus ik snap best dat jullie hunkeren naar de beta, en vind het ook best goed dat je die willen vespreiden, over praten etc. Maar of het nu slim is dat op een van de grootste publieke fora van NL te doen?

tja.

Ik denk dat je hier wat gemist hebt.
---
---
Zover ik weet, heeft niemand hier zich schuldig gemaakt aan het verspreiden van de bèta.

---
---
Ik heb geen linkjes gezien?

---
---
Er is volgens mij niets illegaals gebeurd op dit forum?

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 16:43 schreef B-Top het volgende:
....daarnaast wilde ik ook wel in het beta team....maar daar heb je centjes of vriendjes voor nodig.
Ik ben net gevraagd om beta tester te worden voor macromind director, alhoewel ik hier maar pas een paar maandjes weer mee ben gaan stoeien. (sinds de 3D optie) Ben dus totaal geen 'crack' op dit gebied.

Ik kreeg een persoonlijk mailtje van de head-developer, of ik wou joinen. Nah leek me wel leuk, maar toch, krijg soms zo`n 30 mailtjes per dag binnen van de mailinglist, in mijn aparte 'flint' mail-box. Veel met niet relevante e-mail.

Volgens mij is geld of vriendjes zijn niet zo belangrijk, maak gewoon eigen/mooi/unique werk. Geef tien mensen een typemachine, en ze producer allemaal wat anders...

edit - typo -
btw. ik heb die beta zelfs nog niet gedownload, geen tijd, en nog steeds druk bezig om dingen uit te zoeken in de huidige versie.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 02 december 2001 20:13 schreef cjs het volgende:

• Zover ik weet, heeft niemand hier zich schuldig gemaakt aan het verspreiden van de bèta.
• Ik heb geen linkjes gezien?
• Er is volgens mij niets illegaals gebeurd op dit forum?
De Flash 6 player is ook beta-software, en idd ook 'gestolen'. Er zijn geen linkjes geplaatst, echter er word hier vrolijk gepost dat er over en weer is gemaild. Dat is al voldoende. Nogmaals, ik ben er niet tegen, kan het heel goed begrijpen, maar ga dat nu niet op een publiekelijk forum posten. Da's alles.

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Op zondag 02 december 2001 20:28 schreef cel-ed het volgende:
Ik ben net gevraagd om beta tester te worden voor macromind director
* Yellow|A vraagt zich af in welk jaar cel-ed leeft gezien macromind niet meer bestaat .... :)

|{ brrr }] |

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 02 december 2001 22:36 schreef Yellow het volgende:

[..]

* Yellow|A vraagt zich af in welk jaar cel-ed leeft gezien macromind niet meer bestaat .... :)
Hij is ook beta tester voor Macromind Director 1.0 :P ;)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 20:28 schreef cel-ed het volgende:

[..]

Ik ben net gevraagd om beta tester te worden voor macromind director, alhoewel ik hier maar pas een paar maandjes weer mee ben gaan stoeien. (sinds de 3D optie) Ben dus totaal geen 'crack' op dit gebied.

Ik kreeg een persoonlijk mailtje van de head-developer, of ik wou joinen. Nah leek me wel leuk, maar toch, krijg soms zo`n 30 mailtjes per dag binnen van de mailinglist, in mijn aparte 'flint' mail-box. Veel met niet relevante e-mail.

Volgens mij is geld of vriendjes zijn niet zo belangrijk, maak gewoon eigen/mooi/unique werk. Geef tien mensen een typemachine, en ze producer allemaal wat anders...

edit - typo -
btw. ik heb die beta zelfs nog niet gedownload, geen tijd, en nog steeds druk bezig om dingen uit te zoeken in de huidige versie.
Respect @ your website :9~

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 22:36 schreef Yellow het volgende:

[..]

>> Door cel-ed - zondag 02 december 2001 20:28 <<

yep.. zelfs voor 'old skool' graphics gast die last heeft van een lichte vorm van dyslexie, (pas gemerkt toen ik in nieuwsgroepen ging posten.. je maakt altijd wel een of andere fout.) Heb inderdaad van 93-94 veel met director gewerkt, voor mij nog steeds 'macromind' director dus, in m`n achterhoofd. nahja.. om beta tester te worden, is er dus nog steeds hoop voor iedereen.. :)

Ik ben totaal geen wijsneus.. maar wel gedreven in m`n ding..

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

* Yellow|A heeft op school een orginele macromind director doos gezien, inclusief orginele CD

Je director experimenten zijn zekers wel hip :)

|{ brrr }] |

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op dinsdag 04 december 2001 01:21 schreef cel-ed het volgende:
Ik ben totaal geen wijsneus.. maar wel gedreven in m`n ding..
* oh,when? klikte op het huisje van cel-ed...en was zeer blij verrast een site te zien die hij altijd als inspiratiebron heeft gezien te bezichtigen.

petje af voor cel-ed. Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif

• posttoast
  • Laatst online: 23:06
Op zaterdag 01 december 2001 11:13 schreef Cool_Duck het volgende:
Off-topic, maar ik kan het niet laten:

we seem to have the same duck, mr Duck...

Waar heeft u hem vandaan?

edit:

Uiteraard heb ik het over je usericon, maar dat snapte je natuurlijk al!

omniscale.nl

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 18:40 schreef oh,when? het volgende:

[..]

wat dacht je van:

Macromedia Flash 6 Alpha 3 player

:+
En waar ging ik die downen dan?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:00
durf het bijna niet te vragen maar l.ruumpol@planet.nl

linkje?

Verwijderd

B-Top ik heb je zojuist voorgesteld aan Macromedia als Beta-tester. Ja, ik zit ook in het groepje beta-testers, voornamelijk om connectivity met ColdFusion te testen.

Je hoort vanzelf wel of ze je toelaten. Ik heb inderdaad ook de Alpha 3 versie, maar vooralsnog ben ik niet tevreden. Er zitten nog gigantisch slordige bugs in, die op zowel dezelfde momenten als willekeurige momenten tevoorschijn komen.

De renderengine is vooralsnog bedroevend..... helaas.

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 19:57 schreef Gordijnstok het volgende:
B-Top ik heb je zojuist voorgesteld aan Macromedia als Beta-tester. Ja, ik zit ook in het groepje beta-testers, voornamelijk om connectivity met ColdFusion te testen.

Je hoort vanzelf wel of ze je toelaten. Ik heb inderdaad ook de Alpha 3 versie, maar vooralsnog ben ik niet tevreden. Er zitten nog gigantisch slordige bugs in, die op zowel dezelfde momenten als willekeurige momenten tevoorschijn komen.

De renderengine is vooralsnog bedroevend..... helaas.
Woa! Major thanks....
Zowiezo koel dat je me hebt willen voorstellen.

Maaruh, zonder je uit te wijden(contracten ensow)...naast de beta bugs.....nuttig ?

B.

• markvt
  • Laatst online: 16-09 17:17

markvt

Peppi Cola

Hmmz, toch flash eens gebruiken dan

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Pagina: 1