The devil is in the details.
Waarom geen Asus A7V 266-E?
Ik zit zelf te twijfelen tussen deze Asus en MSI...
omdat ik twijfel tussen de MSI en Epox. Ik hoef geen Asus, want die heeft niks toe te voegenOp zondag 25 november 2001 22:12 schreef Victorio het volgende:
Waarom geen Asus A7V 266-E?
Verwijderd
msi rulez krijg hem morgen
als het goed is.
ik heb het genomen omdat het er mooi uitziet en lijkt me wel wat voor de verandering voor mijn nieuwe pc
ik heb het genomen omdat het er mooi uitziet en lijkt me wel wat voor de verandering voor mijn nieuwe pc
Ik neem iets niet, omdat ie er "mooi uitziet" maar omdat ie het beste kwa prijs/kwaliteit isOp zondag 25 november 2001 22:16 schreef bopitje het volgende:
msi rulez krijg hem morgenals het goed is.
kep zelf 2 msi boards gehad
allebei crap
doe mij maar een asus of een epox vanwege de prijs
allebei crap
doe mij maar een asus of een epox vanwege de prijs
Verwijderd
ik zou die asus absoluut afraden. ik lees er alleen maar negatieve verhalen over, cpu's worden op[ dat bordje vreemd genoeg altijd warmer dan op andere bordjes, cpu's zijn niet of nauwelijks op te klokken, weinig voltage instellingen, voor XP kan bv niet hoger dan 1,85... en neit lager dan 1,80...
echt triest allemaal, ik heb er best wel spijt van dat ik hem gekocht heb, en hij is nog duurder dan de concurrentie ook.
echt triest allemaal, ik heb er best wel spijt van dat ik hem gekocht heb, en hij is nog duurder dan de concurrentie ook.
en daarom staat de Asus niet in m'n lijssieOp zondag 25 november 2001 22:21 schreef SALLY het volgende:
ik zou die asus absoluut afraden. ik lees er alleen maar negatieve verhalen over, cpu's worden op[ dat bordje vreemd genoeg altijd warmer dan op andere bordjes, cpu's zijn niet of nauwelijks op te klokken, weinig voltage instellingen, voor XP kan bv niet hoger dan 1,85... en neit lager dan 1,80...
Ik heb zaterdag diezelfde MSI besteld, mede omdat deze USB 2.0 heeft, en ook 3 geheugenvoetjes. De EPoX heeft er maar 2. en geen USB 2.0 en raid wat je zei.
De EPoX heeft volgens mij 6 pci slots en de MSI 'maar' 5
Maar toch is MSI gewoon goed. Maar EPox is ook geen slechte keus denk ik
Ik weet zeker geen 2 geheugenvoetjes, maar gewoon 3. En denken jullie echt dat je baat hebt bij USB 2.0?Op zondag 25 november 2001 22:27 schreef nebula het volgende:
Ik heb zaterdag diezelfde MSI besteld, mede omdat deze USB 2.0 heeft, en ook 3 geheugenvoetjes. De EPoX heeft er maar 2. en geen USB 2.0 en raid wat je zei.
Verwijderd
Naja, ik heb nog nooit een negatieve review van welk Asus bord ook gezien, zelf heb ik er ook uitsluitend goede ervaringen mee en ik zou nooit meer anders willen!
Ook qua overclocking bieden de meeste borden voldoende opties. Ze doen zeker niet onder voor MSI, Epox of Abit, prijsje is alleen iets hoog maar dan weet je ook wat je hebt.
Just my 2 cents.
Ook qua overclocking bieden de meeste borden voldoende opties. Ze doen zeker niet onder voor MSI, Epox of Abit, prijsje is alleen iets hoog maar dan weet je ook wat je hebt.
Just my 2 cents.
Pagina: 1