Ik heb net een ECS K7s5a,AMD TB 1200 Mhz, 2x 128MB Twinmos 2.5 DDR 2100, Maxtor 20 GB 5400 ATA100 en een Pine Geforce 2 TI in elkaar gezet.
Nu wilde wilde ik windows installeren maar ik krijg dit met geen mogelijkheid goed voor elkaar
Heb er een nieuwe 52x LG inzitten daar wilde ik dus XP van installeren eerst de schijf geformateerd. dan booten van CD en dan installeren krijg diverse foutmeldingen van bestanden die niet willen gelezen worden vanaf de cd.
Heb al een andere cdromspeler geprobeerd.. wil ik ook niet werken????
Diverse windows 98 cdtjes geprobeerd wil ook niet
Windows mappen naar de schijf gekopieerd wil ook niet werken
Ik ben ten einde raad ik denk zelf dat de IDE controller defect is ? of zo iets ? Weet echt niks meer tevens heb ik de Cmos gecleard ? optimezed bios instellingen en default instellingen maar geen 1 van de 2 wil werken ???
Tevens ide kabel vervangen.
Iemand een idee ?
Nu wilde wilde ik windows installeren maar ik krijg dit met geen mogelijkheid goed voor elkaar
Heb er een nieuwe 52x LG inzitten daar wilde ik dus XP van installeren eerst de schijf geformateerd. dan booten van CD en dan installeren krijg diverse foutmeldingen van bestanden die niet willen gelezen worden vanaf de cd.
Heb al een andere cdromspeler geprobeerd.. wil ik ook niet werken????
Diverse windows 98 cdtjes geprobeerd wil ook niet
Windows mappen naar de schijf gekopieerd wil ook niet werken
Ik ben ten einde raad ik denk zelf dat de IDE controller defect is ? of zo iets ? Weet echt niks meer tevens heb ik de Cmos gecleard ? optimezed bios instellingen en default instellingen maar geen 1 van de 2 wil werken ???
Tevens ide kabel vervangen.
Iemand een idee ?