Toon posts:

Norrod geflipt ofzo :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben gisteren langs Norrod geweest, kijk ik op de prijs lijst. Wat zie ik daar 125 SDRAM van MTECmet 5,5ns geheugen
35 gulden !!! zijn die prijzen nou echt zowel gezakt>? ook zoals 256 md DRR kost maar 100 piek, nou ist het geen "echte merk" geheugen maar het kan makkelijk 166mhz aan. ik heb zelf hele goeie ervarringen mee. Misschien is dit een goeie backup tot de prijzen van "echte merk" geheugen weer zakken???

wie zal het weten >:)

tweakgreetz

/offtopic/

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Wrom zou je "echt merk" geheugen kopen? Ik weet wel dat dat beter is enzo, maar ik heb merkloos geheugen en nog nooit problemen mee gehad.

Dat ze geflipt zijn is wel zeker :) Ze raadden mij op de hcc aan een Falcon koeler te kopen voor mijn Athlon XP, maar mijn Spire werkt ook prima :)

Signature

Verwijderd

Met merk geheugen verklein je de kans op fouten :) enz...

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 05:55
Ik heb geen idee waarom het zo goedkoop is, maar ik ga er zeker ff gebruik van maken >:)

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 15:41
Zou ik ook doen, als je het geheugen gewoon op Cas 3 laat werken en op 133 Mhz, dan heb je nergens last van... :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zondag 25 november 2001 23:37 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Zou ik ook doen, als je het geheugen gewoon op Cas 3 laat werken en op 133 Mhz, dan heb je nergens last van... :)
Uh :?

We hebben het hier over 5.5ns geheugen!!!

Als je dat op 133 Cas 3 draait heb je er idd weinig last van- dit spul gaat meestal richting de 166...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 21:26 schreef Mr.Vanz het volgende:
Ben gisteren langs Norrod geweest, kijk ik op de prijs lijst. Wat zie ik daar 125 SDRAM van MTECmet 5,5ns geheugen
35 gulden !!! zijn die prijzen nou echt zowel gezakt>? ook zoals 256 md DRR kost maar 100 piek, nou ist het geen "echte merk" geheugen maar het kan makkelijk 166mhz aan. ik heb zelf hele goeie ervarringen mee. Misschien is dit een goeie backup tot de prijzen van "echte merk" geheugen weer zakken???
tweakgreetz
/offtopic/
Shit wat ranzig duur die geheugen prijzen!
Had op de laatste Dumpdag (ca. 1 maand eerder) nog 256 MB kunnen bemachtigen... voor maar liefst 45 piek!!!

Verwijderd

Ranzig duur ? We hebben het hier over DDR geheugen en jij komt aan met Sdram. |:(

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 15:25

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Dan moeten ze de website zeker nog ff aanpassen, want daar staan nog steeds de "ouwe" prijzen :?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

35 gulden !!!
Uhm, het gaat hier HOOFDZAKELIJK over SDram en NIET DDR!

Verwijderd

tweakgreetz

/offtopic/
Is dit niet een meerprijs op een compleet systeem, ipv een losse verkoopprijs ?! :)
Pagina: 1