Toon posts:

Geluids isolerende materialen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In welke winkel kan je geluids isolerende materialen kopen maar dan niet meteen 5 balen steenwol van 2 meter lang en 1 meter breed zoals bij de gamma.
maar gewoon iets dunner plakje van 1m2 ofzo.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Check nog maar eens goed bij de Gamma....
Ze hebben ook van die zwarte schuim platen van 50cm x 100cm en die werken goed :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 november 2001 22:12 schreef crashoverride het volgende:
Check nog maar eens goed bij de Gamma....
Ze hebben ook van die zwarte schuim platen van 50cm x 100cm en die werken goed :)
Ja die heb ik ook gezien
maar ik wil eigenlijk ook nog iets van steelwol of van dat kleurige schuim

Verwijderd

Hmm, geluidswerend huh...

Ik weet dat in de scheepsbouw een speciaal soort lood-matten gebruikt wordt om trillingen (en dus ook geluid) tegen te gaan bij zware dieselmotoren en airconditionairs, deze matten zijn er al vanaf 1 milimeter dik (pas ie volgens mij nog achter je MoBo)...

Tja het enige is dat je kast iets wat zwaar wordt (ik schat zo'n kilootje of tien meer...) 8-)

Verwijderd

goed en bruikbaar geluids isolerend materiaal kun je halen bij de betere licht & audio zaken ...

daar kun ja platen halen van 1 bij 2 meter verschillende diktes (begint geloof ik al bij 5 mm) en met een plakzijde (is wel net zo handig) :)

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Of ga gewoon naar een bouwplaats(is in elke stad tegenwoordsig wel ergens te vinden :( ) en vraag om een stukkie isoleermateriaal van een meter. Doen ze echt niet moeilijk over

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Pagina: 1