• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 00:29

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Ok, digicams zouden misschien in Gadget Talk thuishoren maar dat vind ik meer om gewoon ff wat te kleppen over nieuwtjes en c00le dingen.

Mah ik heb op de HCC vanmiddag een Olympus C-1 Zoom gekocht. Die zou je zo op je pjoeter kunnen aansluiten (USB) en zo kunnen installen. Ok, Windows 2000 Pro NL weet ook keurig netjes de camera te herkennen, maar correct installeren? Ho maar. Er komt een mooi geel uitroeptekentje bij de staan, nadat hij aan het eind van de installatie ook zegt dat er een fout opgetreden is tijdens de installatie. Lekker duidelijk |:(

Op de CD staat netjes dat ie voor 95, 98, ME, 2000 en NT is maar op de cd vind ik nergens een normale dir met drivers terug!! Op de site zijn ook geen drivers voor dit type te vinden.

Wie o wie heeft een oplossing?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

[forum=33] wellich :P

>> Daarnaartoe dus :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dan heb je een rotte windows.

ik heb een olympus C-1 (zonder zoom) en ik vind persoonlijk dat die een perfecte driver hebben geschreven.

huppa, usb kabel erin, en je hebt een extra hdd bij.

misschien moet je win2k eens opnieuw installeren, of misschien ligt het aan de camera...

maar als die C-1 en de C-1 zoom dezelfde driver hebben, ligt het zeker NIET aan de driver.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Dan heb ik een verassing voor je: dit is een frisse win2k nl install. Of zou het komen doordat het een Nederlandse win2k is??? Wat heb jij voor taal?

Die win98 usb driver heb ik ook geinstalleerd om te kijken of dat helpt. Als ik die eraf gooi wil windows hem graag weer opnieuw erop hebben. Hoe smijt ik 'm er permanent af?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

da van die windows98 driver weet ik nie... ik heb dat al eens afgeleerd bij de instal van mijn videokaart...

verders zou ik je niet kunnen vertellen waar het dan aan ligt.

bij mij geeft die echt geen enkel probleem.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Maar heb je de Nederlandse Win2K of niet??

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter
Vaag hoor.. ik heb de hele partij Win98 USB drivers uit Windows 2000 weten te schoppen. Als ik em nu aansluit weet Windows dat 't toestel er is (er komt zo'n kaartje icoon in de tray te staan) maar ik krijg simpelweg geen extra drive erbij!! Onder Win98 wel, daar werkt het perfect!! Vaag.. :?
Pagina: 1