koolance kast
ik wil in me nieuwe pc waterkoeling
zit in de koolance pc 2-c (zie ook oc-shop) al een water reservoir, pomp, radiator ed?
ik wil in me nieuwe pc waterkoeling
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
voor temperaturen richting nul moet je toch echt met peltier beginnen te koelen, en lager dan kamertemperatuur (doordat je lucht aanzuigt van buiten) kom je toch nooit.Op zondag 25 november 2001 22:25 schreef theblueracer het volgende:
wat zijn nou de prestaties van zo'n kast? iemand al tempraturen?? met duron of athlon? komt dit in de richting van de nul of dat nie?
Deze plek is te koop.
Het komt zeker niet in de richting van de 0. Als je wilt gaan OC'en dan zou ik deze kast ook zeker niet kopen. Volgens Richard van oc-shop word de cpu (AMD Tbird 1400@1400) al 40 graden idle met de fans op het maximum. Misschien dat je met een beetje mzzl je 1400 op 1500 kan draaien ofzo, maar meer kan je echt niet verwachten van een koolance kast.Op zondag 25 november 2001 22:25 schreef theblueracer het volgende:
wat zijn nou de prestaties van zo'n kast? iemand al tempraturen?? met duron of athlon? komt dit in de richting van de nul of dat nie?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Dit topic is gesloten.
![]()