Verwijderd
Hoe kom je daarbij?
Magoed, zal heel goed mogelijk zijn maar dat zal dit jaar absoluut niet gebeuren.
Magoed, zal heel goed mogelijk zijn maar dat zal dit jaar absoluut niet gebeuren.
Ik weet het niet, nu is hij nog 679 bij de mediamarkt...
m`n moeder kwam met zo`n verhaalOp zondag 25 november 2001 20:48 schreef ds het volgende:
Hoe kom je daarbij?
dan weet ik genoegOp zondag 25 november 2001 20:49 schreef arko19 het volgende:
[..]
m`n moeder kwam met zo`n verhaal
kraak m`n moeder niet af ze is erg aardigOp zondag 25 november 2001 21:24 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
dan weet ik genoeg
Verwijderd
he jullie zijn allemaal gek !!!!!!!!!!!!
das toc veel te duur voor zo console !
je kan er kei weinig op
of koop hem 2de hands
of illegaal
zoals sommige mensen al hebben gedaan..hahahaahah
je kan er kei weinig op
of koop hem 2de hands
of illegaal
Gek ? dus we/ik zijn allemaal gek omdat we een andere mening hebben over consoles ? dus iedereen die een andere mening heeft is gek !?! fuck op met je heilige oorlog tegen consoles als je nix zinnigs te melden hebt post dan zeker hier niet , dan haat je het en dan hebben wij er geen last vanOp zondag 25 november 2001 21:37 schreef roy-2001 het volgende:
Jij bent echt een zenuwachtig ventje heOp zondag 25 november 2001 21:37 schreef roy-2001 het volgende:
je kan er kei weinig op
of koop hem 2de hands
of illegaal
The devil is in the details.
maar vinden jullie het niet vervelent dat als je een topic opent over een ps2 dat er dan gelijk van die gasten komen die gaan zeggen hoeveel x de pc wel niet beter is ?
zeer vervelend, maar het is te verwachten en zal nog vaak voorkomen
-
Verwijderd
hehe sorry
ik heb niks tegen consolse
want sterker nog als de xbox uitkomt in nl
lig ik voor de winkel te w8en om heb persoonlijk als eerste te halen !!!
aleen ik vind de prijzen zo duur
en ik d8 waarom koop je hem niet 2de hands
of illegaal is alleen maar goedkooper
en omdat de meeste mensen toc al niet genoeg geld hebben
ik denk das een tip !!!
maar sorry hoor
ik heb niks tegen consolse
want sterker nog als de xbox uitkomt in nl
lig ik voor de winkel te w8en om heb persoonlijk als eerste te halen !!!
en ik d8 waarom koop je hem niet 2de hands
of illegaal is alleen maar goedkooper
en omdat de meeste mensen toc al niet genoeg geld hebben
ik denk das een tip !!!
maar sorry hoor
Verwijderd
Nu weten we het wel, kloon van roy-2001.Op zondag 25 november 2001 21:48 schreef xonide het volgende:
Amen
LOL, dure prijzenOp zondag 25 november 2001 21:45 schreef roy-2001 het volgende:
Hoeveel returns kun je trouwens in zo'n kleun stukje proppen. Lijkt wel een telegram. Of een modem-slachtoffer
Music Addicted
hoezo danOp zondag 25 november 2001 21:57 schreef 007 het volgende:
[..]
Nu weten we het wel, kloon van roy-2001.
Prijs gaat idd naar beneden, maar dat is in Japan. Misschien dat Nederland volgt maar dat zal (denk ik) dan pas volgend jaar zijn.
(En roy: 'zwerver'.)
(En roy: 'zwerver'.)
Ik kan je denk ik wel garanderen dat ie rond de launch van cube/xbox 100 omlaag gaat, maarja dat duurt nog klein half jaar, en in dat half jaar kun je errug veel plezier van je PS2 gehad hebben
Wil je nog steeds een PS2 Arko ?
Ik denk niet dat je daar OFP op kan spelen
Verwijderd
Erm, OFP verschijnt ook op de PS2 hoor..Op dinsdag 27 november 2001 16:30 schreef Manic het volgende:
Wil je nog steeds een PS2 Arko ?
dat lijkt me niet echt fijn spelen met een paar knopjes 100 en 1 dingen te doen , maar mischien/hopelijk wordt dat nog aangepast ...
ja, het is zeker dat SONY de prijs van PS2 heeft verlaagd van 700 naar 600 piek. Zie ook www.gamez.nl
Maar dit is alleen in Japan. Wanneer verwachten julie dat ook hier NL gaan dalen.
Maar dit is alleen in Japan. Wanneer verwachten julie dat ook hier NL gaan dalen.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
Omdat hij achter elke reactie van roy-2001 een reactie plaats met daarin: "Amen." Het kan natuurlijk ook een fan zijn van roy-2001.Op zondag 25 november 2001 22:10 schreef arko19 het volgende:
hoezo dan
anders schop jij ff een oud topic omhoogOp maandag 10 december 2001 18:32 schreef arko19 het volgende:
oh zo
Hij is tijdje terug in Japan 100,- goedkoper geworden dus zal hier ook nog ff duren.
Daar is de GameCube trouwens al wel uit.
Daar is de GameCube trouwens al wel uit.
Pagina: 1