Brakke Pioneer afstandsbediening...alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey,

Ik ben lastig en blijf maar posten over mijn thuisbios...

Maarja ik wil dus een Pioneer DV-444 en VSX-510s dvdspeler en receiver kopen. Beide worden geleverd met een simpele afstandisbediening en daar ben ik niet zo blij mee...wie weet een goed alternatief? Ik wil er ook mijn tv mee bedienen (dus makkelijk zappen), dat wordt in de toekomst een Philips breedbeeld. En wie weet bestaat er de mogelijkheid om er ook nog het een en ander mee te regelen op je computer, bij afspelen van Divx filmjes? En opnemen van tv via divx-capture op pc? En dan signal via fm ipv IR?

Belangrijkste is dus een solide multifunctionele afstandsbediening en ben gewoon benieuwd naar de technische mogelijkheden in het algemeen!

Thx

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Programeerbare kregen van philips kunnen de basisfunctie van je AB's overnemen. De wat geavanceerdere kunnen zelfs alles

Zoek eens op pronto op de philips site. SBC-ru890 ook wel. Ikzelf heb de SB ru880.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Op zondag 25 november 2001 20:49 schreef JvS het volgende:
Programeerbare kregen van philips kunnen de basisfunctie van je AB's overnemen. De wat geavanceerdere kunnen zelfs alles

Zoek eens op pronto op de philips site. SBC-ru890 ook wel. Ikzelf heb de SB ru880.
Zo die SBC--ru880 heb ik nou net 5 minuten nodig om mijn 710 dvd speler regiovrij te maken. Zat eerst te twijfelen om hem te kopen maar dat vond ik een beetje te gek omdat ik er maar 1 keer een handeling mee moet doen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je zin hebt in een lange treinrit mag je best even langskomen hoor :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Op zondag 25 november 2001 23:01 schreef JvS het volgende:
Als je zin hebt in een lange treinrit mag je best even langskomen hoor :P.
Bedankt voor het aanbod maar ik zie dat niet zo zitten met de trein.
Maar hopen dat ik ooit nog iemand in mijn omgeving tegen komt die zo'n ding heeft.