Nut van video in/uit op versterker...vsx-510

Pagina: 1
Acties:

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Hey,

Ik wil een Pioneer VSX-D510s versterker kopen, deze heeft best wat mogelijkheden. Omdat deze zilver is kies ik hier liever voor dan het duurdere model VSX-D710 omdat deze niet in het zilver verkijgbaar is.

Alleen mijn vraag is nu: de 510 beschikt niet over video in- en uitgangen, waar gebruik je deze voor op een versterker??? Is het handig en aan te bevelen of niet?

Ik ga op de versterker mijn computer aansluiten en dvd-speler (DV-444 van Pioneer).

Misschien kan iemand ook nog wat meer vertellen over de goede en slechte kanten van de VSX-D510s versterker.

Thx

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Is een video signaal versterker (ik zou niet weten wat je er mee moet... maar het schijnt handig te zijn als je wat langere kabels gebruikt)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Het is een manier om te switchen tussen twee of meer bronnen.

Stel: je hebt een videorecorder en een DVD-speler, en hebt deze beiden aangesloten op de receiver. Als je naast het geluid ook het videosignaal doorlust via de receiver, schakelt deze als je hier de opdracht toe geeft zowel het geluid als het beeld.

In is dus de bron, uit is naar je TV toe.

• Heideroosje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03-2024

Heideroosje

Welcome To Paradise

Als je bv een dvd op je versterker aansluit(ook video) en je tv ook gaat al het signaal via de versterker. Er is dan geen directe verbinding tussen debv dvd en je tv.

• Techknow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-11-2022
Het is dus handig met veel apparaten maar niet echt nodig als je je dvd ook gewoon direct op je tv aansluit en je tv meerdere scart aansluitingen heeft...