Ervaringen met Wanadoo HomeTime

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Niet al te lang geleden is er ook een dergelijke thread verschenen. Er is intussen al wat meer tijd verstreken en de service is al duidelijk uit het 'superweb' niveau omhoog geklommen. Omdat ik zelf nog geen kabel of ADSL kan krijgen (Elst is een klote-plek om te wonen).

Op dit moment gebruik ik ISDN om nog het meest snelle (lol) te krijgen dat beschikbaar is. Nu viel mijn oog een tijd geleden op Wanadoo met diens HomeTime service. Zag er aantrekkelijk uit maar ik besloot maar even de kat uit de boom te kijken. Goed, er is nu dus meer tijd verstreken en ik ben benieuwd wat de ervaringen met wanadoo hometime zijn. Nu heb ik nog ISDN, maar ik neem aan dat het vervangen van de ISDN-modem door een 56k6 voldoende is om toch gebruik te kunnen maken van HomeTime (of moet de hele centrale omzeilt worden - ik ben niet zo'n kei met dit soort dingen dus misschien heb ik het helemaal verkeerd).

• wizzard
  • Laatst online: 17-04 15:19
hehe [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]kijk hier eens [/url]

en dan vooral deze

of de andere 36

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 20:54 schreef wizzard het volgende:
hehe [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]kijk hier eens [/url]
of kijk gewoon ff in de lijst van i&t:

[topic=326846/1/25]

• wizzard
ik hoop het toch niet heb het net aangevraagd :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• wizzard
maar goed voordat dit weer zo'n topic word ik dacht zelf hmmmm slot ?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Alleen reageren als je het ook hebt graag! Ik heb het dus, en het werkt gewoon perfect. Ik zit nog met ISDN, ik was er vroeg genoeg bij. Ik zit altijd te RTCW-en met een ping van 80-120 en mijn downloadsnelheid ligt altijd rond de 7KB/s. Ofwel, Wanadoo Hometime doet niet onder voor welke gratis provider dan ook. (Myweb, TMFWeb, Wanadoo, HetNet om er maar een paar te noemen.) En die 2Gig datalimiet haal je nooit, dan moet je echt elke avond continu downloaden.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 21:07 schreef scorpionv het volgende:
Alleen reageren als je het ook hebt graag! Ik heb het dus, en het werkt gewoon perfect. Ik zit nog met ISDN, ik was er vroeg genoeg bij. Ik zit altijd te RTCW-en met een ping van 80-120 en mijn downloadsnelheid ligt altijd rond de 7KB/s. Ofwel, Wanadoo Hometime doet niet onder voor welke gratis provider dan ook. (Myweb, TMFWeb, Wanadoo, HetNet om er maar een paar te noemen.) En die 2Gig datalimiet haal je nooit, dan moet je echt elke avond continu downloaden.
ik kan met hometime al 2 weken abn.nl amper tot niet bereiken, heel soms als ik het heel vaak probeer dan wil het af en toe is werken... zo zijn er nog tig sites die niet werken... als je veel spelletjes online speelt haal je ook al snel 2gb... maargoed, aan de andere kant, ik klaag niet te veel, want het zal zeker wel paar honderd piek op me telerek schelen

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er lopen diverse draadjes over WHT, dus als u daar verder wilt gaan, dank. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.