Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Had je trouwens ook zelf kunnen vinden; staat in de [OC] FAQ...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/21#21
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tja, je zou er 2 kroonsteentjes bij kunnen pakken, en van zo'n molex de rode en zwarte door knippen/strippen, en dan die fan er tussen zetten
p.s. wat voor merk fans zijn ut?
p.s.2. vraag aan die gozer of ie nog die verloopstukjes heeft.
Maar door de koeler op z'n CPU circuleert de lucht toch al... Die afzuigen is echt niet zo gek hoor. Als achterin geen optie is, waar moet ie dan volgens jou? En dan? Die ene fan de lucht naar binnen laten zuigen? Nee, da's een oplossing.Op zondag 25 november 2001 20:14 schreef wardheuvel het volgende:
onderin warme lucht eruit zuigen?? (merely) nooit opgelet bij natuurkunde? warmte stijgt op, en k denk dat voorin bovenin z'n cd/diskette station(s) zitten.
Wat wel zou kunnen is dat je een 80mm gat maakt in de bovenkant van je kast.. Wardheuvel blij, Merely blij en het belangrijkste, JIJ BLIJ!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
in de voeding zit een fan die warme lucht uit de kast wegzuigt dus een fan die voorin de kast lucht aanvoert is helemaal niet verkeerd..Op zondag 25 november 2001 20:19 schreef Merely het volgende:
[..]
Maar door de koeler op z'n CPU circuleert de lucht toch al... Die afzuigen is echt niet zo gek hoor. Als achterin geen optie is, waar moet ie dan volgens jou? En dan? Die ene fan de lucht naar binnen laten zuigen? Nee, da's een oplossing.
Dat ligt er maar net aan welk type voeding hij heeft... Da's namelijk niet bij alle voedingen zo. Maar zie mijn edit; blowhole bovenin kast is de beste oplossing in dit geval. Eén die zuigt danOp zondag 25 november 2001 20:22 schreef DRG het volgende:
in de voeding zit een fan die warme lucht uit de kast wegzuigt dus een fan die voorin de kast lucht aanvoert is helemaal niet verkeerd..
Ik kan natuurlijk altijd kijken wanneer mijn cpu het koelst is, door gewoon mijn fan om te draaien.Op zondag 25 november 2001 20:22 schreef DRG het volgende:
[..]
in de voeding zit een fan die warme lucht uit de kast wegzuigt dus een fan die voorin de kast lucht aanvoert is helemaal niet verkeerd..
Verwijderd
Ja, mijn voeding blaast warme lucht naar buiten.Op zondag 25 november 2001 20:24 schreef Merely het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welk type voeding hij heeft... Da's namelijk niet bij alle voedingen zo. Maar zie mijn edit; blowhole bovenin kast is de beste oplossing in dit geval. Eén die zuigt dan
Deze advertentieplaats is te huur!
Ik zal ff kijken wat ik ga doen. Bedankt iig.Op zondag 25 november 2001 20:30 schreef RamShackle het volgende:
hee ik heb ook een ATX miditower hoor... Heb onderin mn kast een 6x6 fan koude lucht laten blazen en maak aan de zijkant bovenin een 8x8 die de warme lucht wegzuigt. Duss ideetje
Ja, voorin aan de onderkant, maare ik ga nu ff offline, ff naar vriendinnnn..Op zondag 25 november 2001 20:34 schreef RamShackle het volgende:
Heb je toevallig ook gaatjes onder in je case?
Mooi, bedankt.Op zondag 25 november 2001 20:42 schreef RamShackle het volgende:
laat daar een fan koude lucht naar binnen blazen (druk er ff een rubbertej onder want dat trilt giga) en dan maak je er 1 aan de zijkant van je case (wel boven aan). Dat heb ik bijna klaar. Als ie klaar is zal ik wat pics posten...
Ja, maar als ik hem intake tegenover de processor doe, dan maakt mijn cpucooler 400 toeren meer.Op dinsdag 27 november 2001 13:36 schreef Phreak het volgende:
Vooronder of aan de zijkant ter hoogte van je processor is het beste
Verwijderd
(ik zou er trouwesn gewoon 2 op een kroonsteen zetten of van je cdrom speler aftappen ofzo iets
Verwijderd
maar zuigt een 2500 rmp voeding fan wel genoeg weg ?
ik plaats hem vooronder...
Voortaan ff geen oude topic's meer kicken he?? Er zijn ook recentere en dit soort dingen staan ook in onze fantastische search
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ja, had je zelf ook wel kunnen vinden, was dit topic niet het omhoog schoppen voor waardVerwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 23:19:
ik ga dit ook doen ( sorry voor de late reply ik heb search gebruikt)
maar zuigt een 2500 rmp voeding fan wel genoeg weg ?
ik plaats hem vooronder...
Edit: Er staat nota bene een link in dit topic zelf
[ Voor 8% gewijzigd door Mojo op 14-02-2004 23:28 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dit topic is gesloten.
![]()