Ik was zaterdag op de hcc dagen. Daar zag ik bij die zaak Gameshop Twente de spellen Pokemon Diamond en Pokemon Jade liggen voor gameboy color. volgens mij is alleen crystal het nieuwste. weet iemand er meer van of zijn dit van die FAKE pokemon spellen??
Diamond klinkt me bekend in de oren, maar ik heb nog nooit van Pokémon Jade gehoord
The devil is in the details.
Volgens mij is die diamond ook fake omdat de screenshots er net als bij jade er gewoon erg raar uitzien.
denk dat het import is dan...in japan zij ze al veel verder
oh en BTW POKEMON SUX BROKEN PRETZEL STICKS
oh en BTW POKEMON SUX BROKEN PRETZEL STICKS

Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb de rom van diamond gedownload. is dus echt BEHOORLIJK fake !!
ik zet zo wel ff wat screens van op
ik zet zo wel ff wat screens van op
Hij staat in ieder geval niet op pokemon.com onder Games - dus als ie echt is dan is uit Japan geimporteerd en is ie volledig in het Japans.
There is no magic.
Hier screens. het spel is volledig engels btw.

Verwijderd
Pokemon = pikachu = een vervelende, kleine, gele [b]Bolch[/b] die me verdacht veel aan m'n broertje doet denken...Op maandag 26 november 2001 17:37 schreef Hermen het volgende:
[..]
Want?

Verwijderd
Ja ik had ze ook gezien, maar omdat ik niet zoveel meer pokemon speel maakte ik me d'r niet zo druk om.
Maar dit is echt niet een echte versie, want het ziet er nogal vreemd uit vergeleken met de andere versies
Maar dit is echt niet een echte versie, want het ziet er nogal vreemd uit vergeleken met de andere versies
hij ziet er iig wel nep uit ...
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Maar als je niet aan die stomme koter tekenfilmpjes denkt heb je een gewone (niet al te goede) rpg.Op maandag 26 november 2001 18:03 schreef jdvanwijk het volgende:
[..]
Pokemon = pikachu = een vervelende, kleine, gele [b]Bolch[/b] die me verdacht veel aan m'n broertje doet denken...
Pokemon stinkt helemaal niet, U stinkt gewoon zelf.Op zondag 25 november 2001 19:51 schreef Lord_Mithril het volgende:
denk dat het import is dan...in japan zij ze al veel verder
oh en BTW POKEMON SUX BROKEN PRETZEL STICKS![]()
![]()
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Let op je taal gozertjeOp maandag 26 november 2001 20:46 schreef AxzZzel het volgende:
[..]
Pokemon stinkt helemaal niet, U stinkt gewoon zelf.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
pokemon sux wel.
het word zo vet uitgemolken als het maar kan.
noem eens iets in de merchandise kant wat nog niet door pokemon is aangetast (pokemon = virus)
je hebt
-vliegtuigen
-auto's
-mokken enz,
and the list goes on.
oh en de games lijken idd allemaal op elkaar.
ik heb de eerste 5 ooit eens gespeelt en het is allemaal het zelfde alleen andere beestjes
het word zo vet uitgemolken als het maar kan.
noem eens iets in de merchandise kant wat nog niet door pokemon is aangetast (pokemon = virus)
je hebt
-vliegtuigen
-auto's
-mokken enz,
and the list goes on.
oh en de games lijken idd allemaal op elkaar.
ik heb de eerste 5 ooit eens gespeelt en het is allemaal het zelfde alleen andere beestjes
Bier, Whiskey en Metal!!
Zelda!Op zondag 25 november 2001 20:02 schreef BlackMage het volgende:
Serieus, zo ziet Zelda er ook uit
Nou ja, die bomen en dat huisje iig
haha 1 grote RIP-OFF dus.Op maandag 26 november 2001 22:27 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Zelda!
Serieus, zo ziet Zelda er ook uit
Nou ja, die bomen en dat huisje iig
1. De naam pokemon
2. Het nintendo logo op het doosje
3. Het nintendo quality seal
4. Zelfs de text achter op het doosje.
je zou tog denken dat het echt was.
Nep. De graphics zijn slechter. Says it all.
ilyc
ilyc
Verwijderd
hallo lijpo's, ik will ff zegge dat pokemon best cool is, maar het is niet meer in en dan wordt het saai.

Verwijderd
w0000000000000000000t pokemon wit met rooie kruisjesOp zondag 25 november 2001 20:02 schreef BlackMage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Me moeder heeft veel versies ervan en in mijn ogen lijken ze toch echt bijna allemaal hetzelfde ?
Crystal is de nieuwste die ze heeft
dat bedoel ik dus.....Op dinsdag 27 november 2001 19:21 schreef BLC_Twan het volgende:
Me moeder heeft veel versies ervan en in mijn ogen lijken ze toch echt bijna allemaal hetzelfde ?Crystal is de nieuwste die ze heeft
Alle ECHTE pokemon spellen lijken erg op elkaar. Dit lijkt er echt niet op dus.
De ene heeft kleur, de andere meerdere pokemon,de andere weer dat pikachu naast je loopt en die andere weer dat je ook met een meisje kan spelenOp dinsdag 27 november 2001 19:46 schreef BlackMage het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.....
Alle ECHTE pokemon spellen lijken erg op elkaar. Dit lijkt er echt niet op dus.

Verwijderd
idd, je gaat toch niet wéér 100 piek betalen omdat je dan als een meid kan spelen?Op dinsdag 27 november 2001 20:10 schreef BLC_Twan het volgende:
[..]
De ene heeft kleur, de andere meerdere pokemon,de andere weer dat pikachu naast je loopt en die andere weer dat je ook met een meisje kan spelen
(als je rood of blauw uit hebt dan begrijp ik wel dat je goud of zilver wilt spelen)
Ik vond goud/zilver toch beter dan rood/blauw
Verwijderd
me 2 was 1 van de eersten in Nederland die zilver had. Had hem gepreordered uit amerika. Had hem in oktober/november al terwijl hij hier in maart pas uit was hehe. Best leuk hoor naar vind het wel veel van hetzelfde jammer genoeg.
ik denk dat de meesten 2 pokemon spellen hebben: 1x blue/red/yellow en 1x gold/silver/crystal. Wat kan je het nou schelen als je 5 pokemon van de 250 mistOp dinsdag 27 november 2001 21:02 schreef Caspian het volgende:
[..]
idd, je gaat toch niet wéér 100 piek betalen omdat je dan als een meid kan spelen?
(als je rood of blauw uit hebt dan begrijp ik wel dat je goud of zilver wilt spelen)
Ik vond goud/zilver toch beter dan rood/blauw![]()
![]()
Verwijderd
Trouwens ik hoorde dat pokemon advance in de maak is er zijn al 3 van die beginbeesten openbaargemaakt. En er is nog geen date bekend. Weet iemand hier al wat meer van,zijn er ook al wat betascreenshots????? THX
Verwijderd
voeg daar een pretpark aan toeOp maandag 26 november 2001 21:29 schreef Lord_Mithril het volgende:
je hebt
-vliegtuigen
-auto's
-mokken enz,
and the list goes on.
Hey dat plaatje is van de smokemonclan [CSM] waar ik lid van ben.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
lolBlackMage schreef op zondag 25 november 2001 @ 19:45:
Volgens mij is die diamond ook fake omdat de screenshots er net als bij jade er gewoon erg raar uitzien.
Zeg, blijf je nou topics schoppen? Als je zo bezig blijft weet ik een bepaald vinkje wel weer te vinden hoor...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.