Ik heb een probleem waar niemand mij tot nu toe bij kon helpen. Sinds enige tijd vertraagt tijdens het internetten mijn isdn-verbinding, om uiteindelijk helemaal stil te komen liggen. De verbinding wordt dan verbroken en opnieuw verbinding maken kan pas weer als ik de computer enkele uren heb uitgezet. Aanvankelijk ging het nog wel en kon ik ongeveer een uurtje surfen, nu is dat al teruggebracht tot zo'n 15 minuten. Het lijkt wel of er een buffer volloopt of zoiets.
Ik heb al van alles geprobeerd: Internet cache leeggooien, extra cooler op het moederboard om de usb-poort te coolen, niks helpt. Wie weet er raad?
Ik heb ruim een jaar probleemloos kunnen internetten, kocht toen een nieuwe comp, nog geen punt, tot na de vakantie... Hetnet Helpdesk weet geen raad. Loopt de boel vast en ga ik vervolgens bijvoorbeeld een spel spelen, dan is er niets aan de hand. Alles draait op volle toeren, alleen dat internet dus niet.....
PIII 750 processor
Provider: Hetnet (tot een paar maanden terug geen klachten!!)
128 mb intern geheugen
128000 bps extern modem (interne modems willen in mijn comp niet aan de slag, op zich al vreemd).
Bij voorbaat dank!
EMR
Ik heb al van alles geprobeerd: Internet cache leeggooien, extra cooler op het moederboard om de usb-poort te coolen, niks helpt. Wie weet er raad?
Ik heb ruim een jaar probleemloos kunnen internetten, kocht toen een nieuwe comp, nog geen punt, tot na de vakantie... Hetnet Helpdesk weet geen raad. Loopt de boel vast en ga ik vervolgens bijvoorbeeld een spel spelen, dan is er niets aan de hand. Alles draait op volle toeren, alleen dat internet dus niet.....
PIII 750 processor
Provider: Hetnet (tot een paar maanden terug geen klachten!!)
128 mb intern geheugen
128000 bps extern modem (interne modems willen in mijn comp niet aan de slag, op zich al vreemd).
Bij voorbaat dank!
EMR