Mijn thread in Videoplanken gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[topic=330754/1/999]

kan ie weer open? Over wat ik vraag staat echt niks in de faq... als ik niet duidelijk genoeg ben geweest, de vraag was: wordt de <h1>TV-OUT</h1> ondersteund onder winXP/2000? Ik vind het een beetje gemakzuchtig om dan maar te closen met een melding dat ik een faq moet lezen waar voor mij niks relevants in staat.. het zal idd misschien zo zijn dat 3dfx, opengl en glide, niet meer wordt ondersteund in XP maar daar gaat het mij helemaal niet om en dat vraag ik ook niet.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Ikke Sint roepen. Die heeft het maar druk met de komende 5 december maar wie weet :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Als je wat topics erover had gelezen dan was je erachter gekomen dat je een vrij groot risico neemt, je moet maar hopen dat het werkt.

Je kan vragen of je die kaart mag proberen, dan kan je het uittesten met die nieuwe drivers.

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 20:07 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Als je wat topics erover had gelezen dan was je erachter gekomen dat je een vrij groot risico neemt, je moet maar hopen dat het werkt.

Je kan vragen of je die kaart mag proberen, dan kan je het uittesten met die nieuwe drivers.
proberen is geen mogelijkheid.. had hem via 2dehands.nl gevonden. En ik kan ook geen andere topics vinden met een soortgelijk probleem (heb het dus over de voodoo rush, niet over voodoo 3 ofzo)

vind het een beetje flauw dat je hem gesloten hebt... zo'n ontzettende n00b vraag is het ook weer niet... :) Het kon toch zijn dat toevallig iemand het leest met zo'n kaart i.c.m. XP en me kan vertellen of het al dan niet werkt.

maarja.. ik ga wel ff op zoek naar een andere mogelijkheid om mn pc op de tv te krijgen.. bedankt voor de snelle reactie iig. :)

Verwijderd

Mokay, hij is nu weer open.

Het is wat handiger als je de volgende keer wat meer info geeft, ik ben wat strenger aan het modden in V&B omdat veel mensen helemaal niets uitzoeken, maar bij jou valt er nu weinig meer uit te zoeken :)

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 25 november 2001 20:15 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Mokay, hij is nu weer open.

Het is wat handiger als je de volgende keer wat meer info geeft, ik ben wat strenger aan het modden in V&B omdat veel mensen helemaal niets uitzoeken, maar bij jou valt er nu weinig meer uit te zoeken :)
ok bedankt :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Afgehandeld

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.