Toon posts:

Nieuwe gforce, Zelfde Drivers en Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien domme vraag, maar sinds ik zaterdag op de hcc een gf3 ti200 heb gekocht heb ik een klein probleem, de kaart werkt overigens perfect, op een ding na:

Op alle resoluties is het beeld super strak, behalve op 640x480, dan is het beeld helemaal door de war. Zowel in 3d als 2d. Ik heb dit al eens eerder gehad, toen ik van een tnt2 naar een tnt2deluxe ging. De enige oplossing toen was een verse windows install, maar daaaar heb ik geen zin in ;) .

heeft iemand een simpelere oplossing?

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Kaart deinstalleren en nieuwe drivers proberen, heb je dat al gedaan???

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dat heeft niet geholpen!

Verwijderd

ok dat wordt afwegen dus:

vind je de 640 resolutie belangrijk genoeg om windows eropnieuw op tegooien?

Tenzijn je op een 11" monitor werkt zou ik het gewoon lekker laten zitten

Verwijderd

Topicstarter
moah, bij sommige spellen (lees: ghost recon) is het menu in 640x480 en het spel pas in 1280x1024 ;)

Dus das ff minder!

Verwijderd

hmmm ja dan wel klote idd.

misschien moet je de drivers echt helemaal weg gooien, dus ook uit registry enzo. url voor nvidia kaarten heb ik alleen daarvoor niet

Misschien oude drivers proberen of nieuwere ofzo

Verwijderd

en welke detonator versie gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
21.83, heb nu "geupgrade" naar 21.88 en dat blijkt tot nu toe goed tegaan werken, dus het probleem is "omzeild" ;)

aargoed, tis niet de oplossing ;)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
format! ik ben ook weer lekker win2k opnieuw aan het installen, voor de 3/5 keer dit weekend! :7 , (achja de ene keer tever overgeklokt, win2k overstuur en betandjes weg, dat ging nog wel effe door, nu weeres verkeerd bios geflasht... zit nu alweer goeie op :) )
Pagina: 1