https://wren.co/join/Devian
Ik denk niet dat je veel bent met een matrox als je veel wilt gaan gamen aan de tv.
Ligt er naturlijk aan wat je speelt.
Ik zou misschien vr een Geforce II, een Radeon of een Kyro gaan of zo.
Radeon en Kyro hebben ook behoorlijke 2d-beeldkwaliteit.
Als kast misschien een aopen slim kast, die zijn ideaal vr zo'n project
Ligt er naturlijk aan wat je speelt.
Ik zou misschien vr een Geforce II, een Radeon of een Kyro gaan of zo.
Radeon en Kyro hebben ook behoorlijke 2d-beeldkwaliteit.
Als kast misschien een aopen slim kast, die zijn ideaal vr zo'n project
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Op zondag 25 november 2001 20:07 schreef Sine het volgende:
Of een mooie yeongyang
[afbeelding]
Dan die zwarte plat liggend ...
is het net een cdspeler
Waar kun je die halen?
Die is echt leip! maar is dat nog wel gewoon atx?Op zondag 25 november 2001 20:07 schreef Sine het volgende:
Of een mooie yeongyang
[afbeelding]
Dan die zwarte plat liggend ...
is het net een cdspeler
en die g450 stop ik er in voor de beeldkwaliteit.. spelletjes spelen via de tv gaat toch op 800x600 dus dan is die g450 ook wel snel genoeg d8 ik zo
https://wren.co/join/Devian
die matrox is op geen enkele resolutie snel in de games van tegenwoordig. Pak dan een radeon 7500 of een kyroII. Allebei niet duur en veeeel sneller in 3D.
Verwijderd
Ik heb nu zo'n anderhalf jaar zoiets aan mijn TV hangen. De Mini ATX kast heb ik zelf zwart gespoten (ook de floppy en DVD speler), blauwe LEDjes, hij valt niet eens op. Draadloos keyboardje eraan met ingebouwde joystick pookje voor de muis, werkt primadeluxe.
In de kast zit:
Celly 366 op 550
ASUS P3B-F
Matrox G400 16MB DH
SB128
Pioneer Slot-in DVD speler
256MB geheugen
2x 13GB HDD (eentje vol met MP3tjes)
2 netwerk kaartjes (hij werkt bij mij ook als server en deelt mijn ADSL verbinding met de rest van mijn computer arsenaal)
Dat ding staat 24/24 aan. Er zitten geen extra fans in, gewoon een standaard CPU koelertje en natuurlijk de fan in de voeding, en hij is muisstil. Hij was zelfs een aantal weken helemaal stil, totdat ik ontdekte dat de fan in de voeding was doorgebrand... De bovenkant van de kast werdt toch wel heeeeel erg heet, en hij bleef steeds crashen bij het afspelen van DVDs, DUH!
Ik kan je de G400 aanraden wat betreft beeldqualiteit, maar wees bereid on met drivers, tooltjes etc te klooien om deze in Win2000 goed aan de praat te krijgen. En een Celly 550 is kantje boord voor het afspelen van bepaalde DVDs. Ik gebruik WinDVD.
Ik ken de G450 niet, maar heb weleens een zowel een goedkoop S3 TV-out kaartje en een TNT2 met TV-out erin gehad en dat was IMO knudde. Beeldqualiteit was naar mijn smaak niet in orde. Wat wel vervelend is met de G400 is dat ik het booten niet kan zien, dwz, het beeld is pas zichtbaar op TV als Windows is geladen. Om instellingen in de BIOS te veranderen moet ik dus met een monitor gaan sleuren...
Verder nog vragen?
In de kast zit:
Celly 366 op 550
ASUS P3B-F
Matrox G400 16MB DH
SB128
Pioneer Slot-in DVD speler
256MB geheugen
2x 13GB HDD (eentje vol met MP3tjes)
2 netwerk kaartjes (hij werkt bij mij ook als server en deelt mijn ADSL verbinding met de rest van mijn computer arsenaal)
Dat ding staat 24/24 aan. Er zitten geen extra fans in, gewoon een standaard CPU koelertje en natuurlijk de fan in de voeding, en hij is muisstil. Hij was zelfs een aantal weken helemaal stil, totdat ik ontdekte dat de fan in de voeding was doorgebrand... De bovenkant van de kast werdt toch wel heeeeel erg heet, en hij bleef steeds crashen bij het afspelen van DVDs, DUH!
Ik kan je de G400 aanraden wat betreft beeldqualiteit, maar wees bereid on met drivers, tooltjes etc te klooien om deze in Win2000 goed aan de praat te krijgen. En een Celly 550 is kantje boord voor het afspelen van bepaalde DVDs. Ik gebruik WinDVD.
Ik ken de G450 niet, maar heb weleens een zowel een goedkoop S3 TV-out kaartje en een TNT2 met TV-out erin gehad en dat was IMO knudde. Beeldqualiteit was naar mijn smaak niet in orde. Wat wel vervelend is met de G400 is dat ik het booten niet kan zien, dwz, het beeld is pas zichtbaar op TV als Windows is geladen. Om instellingen in de BIOS te veranderen moet ik dus met een monitor gaan sleuren...
Verder nog vragen?
Pagina: 1