Toon posts:

dtt2500 discman

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik ga binnenkort op wintersport en ik dacht: laat ik mijn dtt2500 meenemen en ze op mn discman aansluiten. weet iemand hoe? heb alle kabeltjes wel geprobeerd geloof ik..

thanx,
maarten

Verwijderd

Wat is dat voor ding???

EN oh ja je hoeft je naam er niet onder te zetten!!! Is verboden zeg maar, omdat wij tweakers elkaar bij voorbaat al groeten.

Verwijderd

Topicstarter
een 5.1 speakersetje (ik weet het, het is idioot om je 5.1 set mee te nemen op wintersport :P )

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Je hebt niet alles geprobeerd, want als je alles heb geprobeert, dan had je het al gevonden. Het is namelijk de makkelijkste oplossing.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op zondag 25 november 2001 19:03 schreef maartenoei het volgende:
een 5.1 speakersetje (ik weet het, het is idioot om je 5.1 set mee te nemen op wintersport :P )
regelt dis setje zelf de aansturing voor de boxen of heeft hij gewoon 6 stekkertjes?

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt niet alles geprobeerd, want als je alles heb geprobeert, dan had je het al gevonden. Het is namelijk de makkelijkste oplossing.
hoe dan? ikke nie schnap nie

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

split-ter

sim-pel

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor ik ben waarschijnlijk een echte 'moron' dat ik het vraag maar welke dan? |:(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

Discman - kabel - dtt2500
die kabel moet dus hetzelfde kabeltje zijn als tussen je geluidskaart en je speakersetje. Alleen steek je het stekkertje nu niet in je front out maar in je discman, hoe moeilijk kan je dingen maken :)

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Op zondag 25 november 2001 18:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat is dat voor ding???

EN oh ja je hoeft je naam er niet onder te zetten!!! Is verboden zeg maar, omdat wij tweakers elkaar bij voorbaat al groeten.
Als je de topicstarter bent vind ik het vermelden van groeten, of alvast bedankt eigenlijk best wel OK.

Veel mensen doen het. Including me.

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Niks idioot of overdreven. Ik wilde percies het zelfde doen maar zit met een probleempje. De voeding van de DDT2500 is 15V dacht eerst dat het 12V was en dat kan ik wel van de accu van de auto plukken (het ging mij er vooral dat ik hem in de auto kon aansluiten). Maar het is dus 15V Iemand een oplossing hiervoor ??

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op maandag 26 november 2001 15:43 schreef PetePenguin het volgende:
Niks idioot of overdreven. Ik wilde percies het zelfde doen maar zit met een probleempje. De voeding van de DDT2500 is 15V dacht eerst dat het 12V was en dat kan ik wel van de accu van de auto plukken (het ging mij er vooral dat ik hem in de auto kon aansluiten). Maar het is dus 15V Iemand een oplossing hiervoor ??
Ja. Niet te hard zetten en dan gaat 12 volt met een beetje mazzel wel lukken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Discman - kabel - dtt2500
die kabel moet dus hetzelfde kabeltje zijn als tussen je geluidskaart en je speakersetje. Alleen steek je het stekkertje nu niet in je front out maar in je discman, hoe moeilijk kan je dingen maken
dan werkt het niet, keb ze op die digitale uitgang van mn live aangesloten..

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Dat werkt ook niet. Je moet ze op de analoge aansluiten! Dan kun je met die splitter je 4 boxen bedienen. Veel verder dan dat zul je niet komen, want je SUB kanaal en CENTER speaker kanaal is vrij lastig te extraheren uit je discman ;)

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1