Toon posts:

Mijn abit kt7a problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een maand of 3 een abit kt7a er zijn niets anders dan problemen.

ten eerste kon ik hier geen maxtor harde schijf in zetten want deed hij heel vreemd, goed een maal een andere er in probleem opgelost. ten tweede ik kocht een asus 7700 de luxe pro nu is er met opstarten dat ik geen beeld heb na herhaaldelijk resetten heb ik weer beeld en start de machine op. en de top vind ik nog wel net een printer gekocht een hp deskjet 656c op usb en het doet het weer niet. ik kan 1 pagina printen en dan zegt ie dat er geen printer is aangesloten......... weet iemand hier iets op?

heb de nieuwste bios enzo........ misschien een driver vergeten...?????

Mijn systeem:

1200 mhz amd thunderbird axia
abit kt7a
256 mb sdram
20 gb udma 66 quantum 7200 rpm
creative soundblaster live 1024
creative 52x cdrom
phillips burner 8x4x32x
intel 10mb netwerkkaart
windows 98 se

Verwijderd

kijk hier eens misschien kan je hier de oplossing vinden.
http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm

veel problemen worden hier besproken met oplossingen erbij.

in het kort: haal alles eruit muv video en hdd en cdspeler
install windows, meteen hierna de nieuwste via drivers, nu de nieuwste videokaart drivers als windows vraagt om opnieuw op te starten dit dan ook doen( een keer of 10 of zo)nu steeds een onderdeel bij plaatsen en bijbehorende software installen; audio hierna netwerkkaart. controleer of alles werkt met de diverse benchproggies en ga dan verder met installen van oa printer

suc6
Frank

Verwijderd

Dit klinkt echt weer een beetje als een te zwakke voeding. Je hebt een 300/400 watter nodig.

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 22:23 schreef Hooi het volgende:
Dit klinkt echt weer een beetje als een te zwakke voeding. Je hebt een 300/400 watter nodig.
Dat denk ik ook, je hebt denk ik niet genoeg opstart voltage om beeld te krijgen, dus minimaal een 300watt voeding kopen, want dat spul wat je erin in hebt zitten zuipt veel stroom.