Toon posts:

laaste level max payne, hoe kabels stuk maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hay, ben nu op het dak, schiet 1 kabel kapot en daarna stapt die muts in de helikopter en dan is het volgens mij de bedoeling dat ik die andere kabel ook kapot knap nadat ik die ventjes heb doodgeschoten, maar hoe doe ik dat?
Bedankt alvast!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Je moet de toren kapot knallen met een raketje ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor raketje? Die MP79 ofzo? Of bedoel je wat anders?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ehh gewoon, pak elk wapen dat je wilt, en schiet die toren omver, heeft een klein zetje nodig :)

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Er zit ergens een soort gevangenisdeur op het dak die je niet open kan maken. Ga daar naar toe, pak je sniper (of iets dergelijks),kijk door de tralies van de deur heen en dan zie je nog een kabel, knal die kapot. Dan pak je een grenade launcher en dan schiet je op de antennemast en dan ben je klaar.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

je moet geloof ik 4 kabels kapot schieten

Verwijderd

Topicstarter
Krijg die andere kabel niet stuk, of ligt dat aan mij. Weten jullie zeker dat die ook stuk moet?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Alle kabels in gezichtsbereik kapotknallen (waren er 2 dacht ik) en daarna een garnaatje tegen de paal gooien.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik had ze niet allemaal kapot iig.

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

snipergun.......... :?

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Je moet de twee kabels neerknallen die aan jouw kant zitten. en dus niet aan de kant van de helicopter. (Is ook logisch anders zou je die mast misschien op je kop krijgen.)

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja. Heb het. Met die sniper moet je precies zo in dat hoekie staan anders knal je tegen die tralies, heb dus die mast omgekregen. Leuk om te zien dat 'ie die lui van NYPD achter zich heeft staan; and then i released my finger from the trigger. Wat je in het voorfilmpje dus niet ziet en dan dus ook niet snapt! Iig bedankt!!

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 18:46 schreef arko19 het volgende:
je moet geloof ik 4 kabels kapot schieten
ja 2 van de vier ja.... die andere 2 gaan uit zichzelf al door die heli....

Verwijderd

Gewoon knallen met iets

Verwijderd

Gewoon een snipergun pakken en de kabel aan de overkant (degene die nog niet was losgeschoten in het filmpje) kapotknallen, vergt een beetje oefening misschien.

Daarna pak je de grenade launcher (dezelfde gun waarmee die luitjes op je knalde aan het begin dat je de toren in ging) en knal je de toren naar beneden :)
Pagina: 1