Geen koelpasta wel laten draaien???

Pagina: 1
Acties:

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
OK situatie

Ik ben net terug van de hcc dagen.. heb daar onder andere een processor gekocht, een mobo en een koeler.

Op de cooler zat een laagje koelprut.. ik heb dat er meteen met wasbenzine afgehaald want ik heb namelijk arctic silver gekocht bij een ander zaakje..

Nou blijkt dat de silver prut NIET in de tas is gedaan bij de andere spullen die ik er had gekocht...

kan ik als ik niet ga overclocken zonder enige prut ertussen de computer laten draaien???

Asus a7v266-E +raid
AMD XP 1700+
ThermoEngine cpu cooler

/me weet dat hij eerst moet kijken in de tas voordat hij de prut eraf schraapt!

Verwijderd

Is niet aan te raden.
Zou gewoon ff wachten en ergens koelprut halen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, ik zou 't niet proberen. Die prut die standaard op de koeler zit doen ze d'r ook niet voor niets op, de kans is best groot dat het contact tussen de cooler en de CPU te slecht is om een mooie temperatuur te halen.

Dit hoort btw in het OC. forum.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zondag 25 november 2001 18:26 schreef Aikeleer het volgende:
Hmm, ik zou 't niet proberen. Die prut die standaard op de koeler zit doen ze d'r ook niet voor niets op, de kans is best groot dat het contact tussen de cooler en de CPU te slecht is om een mooie temperatuur te halen.

Dit hoort btw in het OC. forum.
Die "prut" die erop zit is zooi, zodra het is gesmolten tussen de cooler en de cpu blijft het aan je cpu PLAKKEN :r
het geleid nog slecht ook.
gewoon eraf halen en artic silver erop ... :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zondag 25 november 2001 18:28 schreef NuKeFaCe het volgende:
Die "prut" die erop zit is zooi, zodra het is gesmolten tussen de cooler en de cpu blijft het aan je cpu PLAKKEN :r
het geleid nog slecht ook.
gewoon eraf halen en artic silver erop ... :)
En Artic Silver plakt niet? Probeer dat er maar weer eens af te halen... Die koel"prut" is best wel prima hoor. In ieder geval goed gedoseerd, en dat moet je met Artic Silver maar eerst voorelkaar zient te krijgen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zondag 25 november 2001 18:24 schreef Klauwhamers het volgende:

kan ik als ik niet ga overclocken zonder enige prut ertussen de computer laten draaien???
Waarom moet dit in [OCM] ??? Dit hoort echt in [PMG] hoor.. Heeft niks met overclocken te maken, maar alles met processoren!

move OCM >> PMG :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1