Ik kan al aardig C++ win32 programeren, maar ik begrijp niet al die dingen in Engels!!!
Weet iemand een Nederlandse C++ tutorial??
Weet iemand een Nederlandse C++ tutorial??
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 25 november 2001 17:41 schreef itweak2 het volgende:
Ik kan al aardig C++ win32 programeren, maar ik begrijp niet al die dingen in Engels!!!
oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
En ik heb hem net gehaald bij Waanders in Zwolle, 1.5 kg C++ documentatieOp zondag 25 november 2001 21:54 schreef The - DDD het volgende:
Denk die ene die ik net noemde nog niet. Die is net uit en ik denk dat een C++ progger dit boekje wel als naslag wil houden, het is namelijk !het! standaard werk.
Die had ik dus ook net weer geinstalleerd, had er al eerder mee gekloot en denk dat deze zeker geschikt is om lekker basic te beginnen met C++. Kan misschien gelijk die Gotopdracht eens gaan proberen.Op dinsdag 27 november 2001 21:49 schreef Sanchez het volgende:
ach ja, ik gebruik al een poos Dev C++ en ik heb d'r nooit echte problemen mee gehad, trouwens dev c++ is freeware.
Editor is om het even, maar ik zou een ander boek proberen als je echt een beginner bent. Ik heb het boek ook gekocht (in het engels dan), en het is heel erg goed, maar niet voor een beginner. Je moet op zijn minst een idee hebben van Classes, inheritance, operator overloading, pointers en references etc.En ik heb hem net gehaald bij Waanders in Zwolle, 1.5 kg C++ documentatie. Ben ook een beginner (..met C++ dan) en volgens mij ga ik me er wel mee vermaken. Wat raden jullie aan als editor (w2k)? Ik heb nu Visual C++ en Borland C++