Unreal Tournament vast bij 38% pingen

Pagina: 1
Acties:

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Hier snap ik dus echt geen $%#$% van. Ik heb Mxstream, met een Winroute pro 4.1 router op een P3 667. met 128 meg. Werkt allemaal supersnel en prima. Totdat ik UT ga spelen op een client, maakt een lijstje van servers, alles prima, totdat hij ze gaat pingen, bij 37% slibt de hele zooi dicht, er is geen bitje data meer te verzenden. Soms is het bij 38 of 40. Ik snap er niets van. Enige oplossing is router restarten. Ik kan (voordat de ping klaar is) wel gewoon prima spelen op elke server.

Wie o wie weet hier raad mee.

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

winroute laat 1200 connections toe voor een client, en da's inderdaad iets van 40% van de ut servers. heb ik ook hier. langzaam lopen je connections weer af, het staat dan ook niet helemaal stil, je komt uiteindelijk wel op 100%, maar dat duurt een eeuwigheid. Dus, ik zou dat 1 keer doen, dan een lijst met favo's maken, en daarna nooit meer. want ik ben er tot op heden nog niet achter hoe ik die connections met winroute hoger dan 1200 kan zetten.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Kijk dat is duidelijke taal, bedankt man!

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

mooi dat je tevreden bent :) (ik post hier omdat de search funcit het niet doet, ik moetst volgens een admin een post van mezelf pakken en dan op icoontje klikken ofzo, hoop dat het lukt :p )

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs