Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus pas een nokia 3330 gehaald, en nu is het zo dat degene die mij belt mij heeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll zacht kan horen ook al schreeuw ik...... ik kan die gene heel goed horen, gewoon normaal.... het is het zelfde als ik iemand bel op mijn nokia 3330... die persoon die me aan de lijn heeft hoort me heel zacht, wat is hier het probleem? ik kan er zelf niet uit komen...:'(

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Kapot ?

Is het altijd zo geweest of ineens ?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Topicstarter
nee lijkt me sterk dat ie kapot is... ik heb dat ding sinds vrijdag, en die7x dat ik gebeld ben was het zo ja... ik klink dan heel zacht net alsof je de volume knop op 1 zet...... terwijl je beter hoort op 10 snappie?

Verwijderd

welke provider heb je ?

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
heb hetzelfde gehad met een nokia 3310. Gewoon het microfoontje kapot.
Kwam zo uit de doos, eerst doet ie het goed en dan word het slechter.

Heb uiteindelijk van nokia een nieuwe gehad. was niet te repareren.

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 23:16
Het kan idd een kapotte microfoon zijn, maar als je wel iets hoort kan het ook nog zo zijn dat het volume van de microfoon te zacht staat. Als er een Nokia-store of ander Nokia servicepunt bij je in de buurt is zou ik daar even langs gaan.
Pagina: 1