"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Die firmware is volgens mij het probleem: probeer de vorige versie (261) eens.
Nope, blijf dezelfde foutmelding houddenOp zondag 25 november 2001 17:15 schreef vandenberg het volgende:
Die firmware is volgens mij het probleem: probeer de vorige versie (261) eens.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
deze foutmelding hebbik ook.
ik he firmware versie GV8BAA3.253
dit is toch een goede firmware voor de haack en de mappings?
wat kan ik hier aan doen??
ik he firmware versie GV8BAA3.253
dit is toch een goede firmware voor de haack en de mappings?
wat kan ik hier aan doen??
aahh durka durka durka
btw deze opmerking: "Failed to create static nat entry"
Dieik dus krijg komt pas als ik al een paar port succesvoil heb gemapt.
Tis net alsof e rniet meer gemapt kunnen worden, terwijl ik alleen de ports voor TeamSound heb gemapt en nu dus die van mohaa wil doen.
Die van mohaa lukken dus niet.
Dieik dus krijg komt pas als ik al een paar port succesvoil heb gemapt.
Tis net alsof e rniet meer gemapt kunnen worden, terwijl ik alleen de ports voor TeamSound heb gemapt en nu dus die van mohaa wil doen.
Die van mohaa lukken dus niet.
aahh durka durka durka
open een verbinding met je telnet met je router doe dan dit;
=> NAT <enter>
NAT => create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.150:80 outside_addr=213.84.70.105:80 <enter>
NAT => save enter
klaar is $username
=> NAT <enter>
NAT => create protocol=tcp inside_addr=10.0.0.150:80 outside_addr=213.84.70.105:80 <enter>
NAT => save enter
klaar is $username
wat waar, waarom werkt het nu ineens wel als je je isp ip erachter zet ipv 0.0.0.0 wat het eerst ook gewoon deed?Op donderdag 16 mei 2002 00:13 schreef Ruben_Pruim het volgende:
open een verbinding met je telnet met je router doe dan dit;
=> NAT <enter>
NAT => save enter
klaar is $username
Nu moet ik mijn externe ip invullen en eerst konnik dus gewoon 0.0.0.0 invullen.
aahh durka durka durka
Op donderdag 16 mei 2002 00:30 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
wat waar, waarom werkt het nu ineens wel als je je isp ip erachter zet ipv 0.0.0.0 wat het eerst ook gewoon deed?
[b] omdat ik het zeg, nee zou het niet weten, waarschijnlijk door firmware upgrade ofzo
Nu moet ik mijn externe ip invullen en eerst konnik dus gewoon 0.0.0.0 invullen.
Pagina: 1