Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com
Wat ik je kan vertellen is dat ik Saba in Zwitserland heb gebruikt in de vakantie in een chaletje(met me ouders) en werd ook in Zwitserland verkocht en het is dacht ik een Frans merk. We hadden daar een klein TeeVeetje, maar die deed het best goed. Ze zijn goedkoop, maar goed. Alleen ik ken geen types.
Ik zal wel eens proberen of ik de site van Saba kan vinden, dan zet ik het hieronder.
Ik zal wel eens proberen of ik de site van Saba kan vinden, dan zet ik het hieronder.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Saba is inderdaad een frans merk
Een vriend van mij werk bij een electronica winkel en zegt dat Saba's niet meer worden gemaakt.
Ik weet dat in Saba's een Thompson beeldbuis zit, en voor hun prijs een zeer goed beeld leveren(af en toe misschien te veel kleur).
Aan de bediening moet je af en toe even wennen want die is vaak vreemd.
Een vriend van mij werk bij een electronica winkel en zegt dat Saba's niet meer worden gemaakt.
Ik weet dat in Saba's een Thompson beeldbuis zit, en voor hun prijs een zeer goed beeld leveren(af en toe misschien te veel kleur).
Aan de bediening moet je af en toe even wennen want die is vaak vreemd.